8: 29 Megvan a megoldás. Csinálnom kell egy nagy lapos tálcát a motor alá és abba engedni az olajat. Nehéz hozzáférni, de egyszer már megoldottam, most is menni fog. Ma reggel vettem a szakember üzenetét: "Alul a víznek árja! Az olajleeresztő csavarnál kell leengedni! Izzítók ki, indítózni, kiköpi a vizet. 10 másodperc elég, ennyit hidegindításkor is olajnyomás nélkül megy a motor. Izzítók vissza, olaj, olajszűrő be, ennyi!" Ezt azzal fogom még megfejelni, hogy kapok egy töltet olajat valakitől, akinek ez nem kerül pénzébe és azzal töltöm fel a motort, járatom fél órát, majd lecserélem a végleges olajra."
Péntek.
2019.08.09. 08:29 :: A Tengerész
12 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Műszaki 2019.08.09. 10:13:15
Az en Picassombol (jo az valami mas, nagynyomasu diesel rendszer mint ez az oreg Merci motor) a befecskendezo fuvokat ket napig kinoztak, hogy kijojjon es kozben imadkoztunk hogy ne torjon bele. En nem ertek ehhez egyaltalan, de talan erdemes lenne a szakmbertol ezt is elore megtudakolni.
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2019.08.09. 13:39:43
keeper1 2019.08.09. 14:08:35
KAMA3 2019.08.09. 16:58:00
A rendszerben megbújó eselteges vizeket ki lehet csapatni. A kereső kulcsszó a "kartergáz kicsapató bödön". Befőttes üvegből elkészíthető és a működési elve olyan mint a kompresszorokon a víz és olajleválasztó. Tulajdonképpen üzemszerűen is rajta hagyhatod a motoron, mert valamennyi víz mindig belekerül az olajba normál üzemben is.
KAMA3 2019.08.09. 20:55:59
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2019.08.09. 21:50:29
@keeper1: Gravitációsan szeparálni, igen, gondoltam rá, sőt arra is, hogy 100 fokra melegítem, akkor ha van benn víz kigőzölög, mosóolajnak jó. A motor Mercedes 123-as a korai szívó diesel, fekvőlámpás 2.4-es sorozatból, közvetlen az "állólámpás" után ami megjelent....valamikor talán a '80-as években. Ha ez nem elég a beazonosításhoz, akkor holnap megkeresem az autó forgalmiját amiből kiszereltem, remélem megvan még. De még az is lehet, hogy mosható fém olajszűrő van benne.