Miután az összes palánkot összedrótoztam végignéztem az eredményt és megállapítottam, hogy több helyen tökéletlen az illeszkedés, hézagok vannak, tehát utána kell húzni a drótoknak. A fárasztó kötélen, csigán való emelgetés helyett igénybe vettem a technikát. max terhelés 5
tonna...talán elbírja a csónakomat. Így, hogy gépesítettem a mozgatást egyszerű bedugni a drótokat, majd a másik oldalról meghúzni, összecsavarni, mert alá-fölé könnyű kerülnöm, csak emelni süllyeszteni kell a munkadarabot. A vékony drótok (1-es lágy vashuzal) gyakran elszakadtak az utántekerésnél, ezeket vastagabb dróttal pótoltam. Sötétedésre végeztem a javításokkal (délelőtt nem dolgoztam sokat, Balázs jött látogatóba, Denivel tettünk emléksétát a telepen) és nekiálltam az októfilm szerint https://www.youtube.com/watch?v=JHy6G3vEsZo&feature=BFa&list=PLE338CDC6A0EE0B62&lf=results_videov=JHy6G3vEsZo&feature=BFa&list=PLE338CDC6A0EE0B62&lf=results_videobeállítani a héj geometriáját. Vízmérce, függőón, derékszögek, mérőszalag, drót az eszközök. Szépen szimmetrikus a test, gyakorlatilag semmit nem kellett rajta csavarni, tekerni, igaz volt egy segítségem is, ott látható a karikában a bal alsó sarokban. Továbbra is rendkívül érdekesnek találja a csónaképítést, semmiféleképpen nem volt hajlandó lemondani arról, hogy bemásszon a testbe és rávesse magát egyik másik drót kötésre, valamint bolond módon rohangásszon a csónakban, időnként megtámadva a matató kezeinket ("J" is sikerült végre kicsalnom a hajóról és eljött megnézni mit is csinálok immáron több mint egy hete, de leginkább a macska érdekelte), mondom, hogy született tengerész a Szutyok.