Először is köszönöm szépen a Facebookon és itt kapott születésnapi jókívánságokat, ott is megköszöntem, de nem tudom igazán használni, nem tudom eljutott e mindenkihez, a Fb-ot amúgyis utálom, ezen nincs mit szépíteni.
Lassan összeállnak a Tequila kormány fémalkatrészei, ha tegnap délután, meg ma egész nap nem nem kell leállnom a zajongással az önként vállalt csendrendelet miatt, kész is lennék vele teljesen. Az tartott sokáig, hogy amit a gyári hasonló szerkezeteknél öntéssel és forgácsolással állítanak elő, ahhoz hasonlót én csak különféle vastagságú lemezekből darabolva és hegesztve tudok készíteni, ez babramunka, például valahányszor valamelyik csőhöz kellett hegesszek, azt előtte ki kellett betonozni, hogy a tized milliméterre passzoló csőátmérő ne torzuljon hegesztéskor, várni három napot amíg a beton megköt és hegesztés után kivésni belőle a betont. És persze nem is tud olyan szép lenni, mint a gyári. Így néz ki a deck feletti rész,
így meg ami a hajó feneke alatt van. Ott ahol a csőtengelyen a filctollas jelölés van, ott lesz összehegesztve. A kép kicsit csalóka, az a redves tuskó nem a kormánylapot majdan befogadó lemezszerkezetből áll ki, hanem mögötte van, azon áll a hajó.
Tegnap reggel kutyázás közben ismerősök álldogálnak egy stégen. S az új csónakját próbálgatja. Helyes formájú horgászcsónak, fartükrén 9 LE-s motorral. S kezdő motoros a szél meg közel viharos erősségű, a könnyű csónak farában ülve (a kormányzás miatt nem tud előbbre ülni) a szél szembemenetkor felkapkodja a csónak amúgyis magasan kiemelkedő orrát. A következő próbálkozáskor már egy csövet húz a gázkarra, így előbbre tud ülni az evezőpadra. Nem nagyon mer gázt adni ketten ülnek a csónakban ő meg a Majré. A stégen állók folyamatos jótanácsokkal látják el (én esküszöm nem), mindenki bekiabál okosságokat és sületlen vicceket. Akinek nem ismerős a dolog az még sose volt közösségben . S egy idő után kiköt, ez se egyszerű, de négyen (!) segítünk. Ennek ellenére többedjére sikerül. Csak úgy eszembe jutott.
Ma, hogy csendesnap van, írtam egy fejezetet a http://kopar.blog.hu/-ba ajánlom becses figyelmetekbe.