Beraktam az új Hardy tárcsát a helyére. Előtte leellenőriztem az egytengelyűséget. SEMMI eltérést nem találtam. Ennél alaposabban nem tudtam csinálni. A tárcsa két tengelykapcsoló fél közt van, melyek két bordás tengelyen csúszva fogják hat csavarral a gumit, három a motor felőli, három az irányváltó felőli homloklapba köt be. Hat csavarral összehúzattam a bordás tengelyeken elcsúszó kapcsolófeleket, ezek egy tengelyre lettek összefúrva, azaz mindkettőn hat furat van nem csak az a három menetes, amibe a Hardy tárcsát fogó csavarok bemennek. Tehát mindkét darabban van három M12-es menetes és 3 db 12 mm átmenő furat. Így minden menetes lyukkal szemben van egy átmenő furat, össze lehet csavarozni őket lap a lapra, ugye így volt betéve az a bizonyos acél passzdarab amiről apieszének írtam a kommentjére. Ha most "elmentek" volna a csatlakozó tengelyvégek az "egytengelyből" valamiért, a csavarok egyszerűen nem mentek volna a helyükre. Annyira így van ez, hogy az eredeti csavarokat akármennyire is igyekeztem kiegyenesíteni őket, nem tudtam berakni a furatokba. Új csavarokkal kellett ezt a próbát elvégezni, melyekkel viszont minden további nélkül sikerült a dolog. Csak azért raktam vissza a régi kiegyenesített csavarokat, mert azok nagyobb szilárdságúak, még így görbülés után kiegyenesítve is jobban bízom bennük mint a 6.6-osakban amikkel ezt a próbát csináltam. Jó sok időt elvacakoltam a dologgal a gépházban görnyedve, kevés ott a hely, csak aprókat lehet fordítani az imbusz csavarokon, hatlapfejű jobb lenne a hozzáférés szempontjából de annakidején ebben a minőségben és hosszban csak ilyet tudtam beszerezni. Ráadásul bevallom, miután összeraktam, konstatáltam, hogy elfelejtettem befűzni a tengelygenerátort meghajtó ékszíjat, szedhetem ki az egészet és kezdhetem elölről. Szóval gond volt utána kiegyenesedni. Aki a kommenteket is olvassa, láthatta, hogy kaptam egy tanácsot egy biztonsági elemre, mellyel egy esetleg később bekövetkező tárcsaszakadás esetén "sántaüzemben" el lehet kerülni a hajóval egy nagyobb havariát.http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/hardy_menesztotarcsa_ladara_elado Átláttam, hogy erre nekem szükségem van és felhívtam a hirdetőt. Tárgyalva a problémát megjegyezte, hogy létezik olyan BMW Hardy tárcsa, melyet a versenyzők azért használnak a Ladához, mert sokkal erősebb, viszont csereszabatos a furatkör. Abban maradtunk, hogy utánanéz a dolognak és értesít ha meg tudja mondani hogy juthatok hozzá. Mert akkor ez a megoldás.
Kindle, Tablet, Netbook ügyben totál elbizonytalanodtam. Nincsenek valakinek új szempontjai? Azon kívül, hogy persze legjobb lenne mindhárom, sőt mindenből kettő...ja és okostelefon is..több. :((
Teljesen igaza van silvermoonnak. Elvetve a benzinmotor gépházba applikálása. A deckre kell tenni valamit, hogy mit és mekkorát az kiszámítandó a mérések után.