Reggel egy csér pár csérregett (hangutánzó nevének megfelelően)az orrsudáron "J" nagy örömére, aki imád minden vadállatot, én kissé szkeptikus vagyok, mert mindjárt az jut eszembe, hogy már megint leszarja valami madár a hajómat.
Késznek nyilvánítom a bicikliutánfutót. Itt látszik mindenféle nézetből. Kevés híján 60 liter a befogadóképessége, de a tetejére mondjuk 50%-ot még rá tudok pakolni és gumipókokkal rögzíteni. Hüm...mondjuk pár lyukat majd azért még kell fúrjak a felső perem alá ezek beakasztásához.
A gyerekbicikli kerekeket a villáikkal egy lemez vinklihez hegesztettem, csavaroztam, ezeket pedig a láda oldalaihoz csavaroztam.
Alul a sliccelt részek amik a láda alsó nézetén jobbról-balról látszanak, csónakszállító funkcióban (természetesen láda nélkül) a csónak feneke alatt átfeszített heveder befűzésére szolgálnak. Ilyenkor viszont erősen tartják a láda alsó peremét. Mivel a láda feneke, ahogy látszik is a képen, sűrűn bordázott, nem tartok a behajlástól, még nyári PVC lágyító forróságban sem. De ha mégis, akkor majd alácsavarozok egy 6-os rétegelt furnér lemezt.
A bringára való akasztáshoz egy 10-es furat van a kocsirúd végére hegesztett laposvason ez akad a 6-os csavarra, ami függőlegesen kiáll a csomagtartó végéből. Ragaszkodtam ehhez az egyszerű megoldáshoz, bár mindenki aki csak látta mivel foglalkozom azonnal mindenféle gömbfejes megoldásokat javasolt, de a sok tudomány közül az egyik legtöbbet érő az, hogy tudjuk kiválasztani a számtalan jótanács közül azt az egy-kettőt ami orvosság és kiszűrni azt a rengeteget ami biztos halál. Az a nagy karika amit 8-as köracélból hajtottam és hegesztettem a kocsirúdra a lelakatoláshoz való, merthogy a biciklikkel együtt oda kell lakatolni a szupermarket parkoló korlátjához, ugye ez nyilvánvaló. "J" ugyan azon a véleményen van, hogy egyből ebbe kéne bevásárolni, de szerintem azonnal kivágnának bennünket a boltból, ha ilyennel akarnánk manőverezni az eladótérben.