Régebben írtam, hogy nemsokkal a vízretétel után, miután ostobán spring nélkül kötöttem ki a hajót, volt egy erősebb hullámzás, ami pont úgy csippentette a gunwale szegélyléc és a mellettünk álló Adony motoros közé a baloldali poziciós lámpa kábelét, hogy megsérült a szigetelés, sőt az egyik ér is elnyíródott. Na tegnap összeforrasztottam az ereket (a teljes kábelt nem volt kedvem kicserélni, mert a decken már Sikaflexszel el volt tömítve az átvezetés), és ma a hűtőgépjavító projekt keretében meglátogató Varga Gyula hozott egy darabka spéci zsugorcsövet, mely nemcsak rázsugorodik a kábelre, de valami gyantát nyom ki magából a végeken, szóval teljesen vízálló tömítést ad. A probléma csak az volt, hogy a kis barkács hőlégfúvómon
csak kacagott a zsugorcső. Na de azért vannak az embernek barátai a közelben, hogy kisegítsék, gyorsan elkértem a gumicsónakműhelyből a Feriét
és menten működött a hevítés, az erős szél és hideg ellenére is ilyen lett az eredmény.
Amúgy csoda dolgok készülnek az "Orca" gumicsónakszervizben, most éppen a Bahart kikötőmestereinek a csónakjait újítják fel, ami azt jelenti, hogy a műanyagfenekű ladikoknak csak a feneke marad meg, az is kijavítva és vadonatúj hurkákat csináltak hozzá Hypalonból. Gazdagabb országokban persze kidobják az ilyen antik holmikat, de nálunk azért még él a szegénység sarkallta kreativitás.