Tegnap mindenféléket intézni kellett, biciklivel jöttünk-mentünk egy keveset. Ma beraktam a tegnap szépen lefestett akukeretbe a két motorindító akkut. A nap nagyrésze a head vízfolyásának felderítésével telt. Általában nincs szerencsém a vizes dolgokkal mostanában. Ahhoz, hogy egyáltalán hozzáférjek a feltételezett hibahelyhez, az egész szennyvíztankot ki kellett takarítsam. Ez többszöri átmosást és kiszivacsolást jelent, ennél undorítóbb munka ritkán akad, de muszáj volt megcsináljam, mert másképp nem tudtam fejjel belelógni az elsötétített headből a tartályba és kukkolni, hogy a halogén reflektorral megvilágított szalon alatti bilgéből hol szűrődik át a fény. Sikerült megtalálni és Sikaflexszel eltömíteni. Hittem egészen mostanáig. De "J" esti zuhanyozása közben figyeltem a bilgét a szalon alatt, igaz hogy a korábbinak csak töredéke, de néhány csepp víz előbújt. A baj az, hogy oda, ahonnan folyik nem látok be. Tehát folyt. köv. (vagy folyás köv.) A másik meg, hogy megelégeltem a bosszantó vízszivárgást a WC pumpa száránál, de nem tudom szétszedni, mert a tömítéshez korábban használt Loctite tömítő anyag úgy megfogta. Szóval tömíteni nem tömít, de bekötni bekötött. Estig vacakoltam vele, aztán mérgemben holnapra halasztottam a további vizsgálódást. Helyette nekikezdtem a tengelygenerátor bekötéséhez keresni anyagot, csak kék szinű 16-os vezetéket találtam, ami normális esetben a minusz-, vagy a nullavezeték, de ezért most nem fogok elmenni a boltba, majd a végére ami a B+ -hoz , meg a másikra ami a főkapcsoló táblához van bekötve, teszek egy egy jelet piros szigetelőszalagból. Már nagyon a körmömre égett a motorindítás, mindenki ezért nyaggat, hogy mikor már, meg mennyivel megy a hajó, ami persze engem is izgat, de túl ezen, ha sokáig vacakolok, nem lesz időm idén rendesen kipróbálni mindent, veszélyben a jövő évi világgámenés, amit nem szeretnék még évekig halogatni. Bár most az egész project inog, amikor kezdtem a hajót 250 alatt volt az euro, most hála a nagypofájú főnökeinknek lassan 300, a nyugdíjam reálértékben pedig azóta csökkent. Márpedig a legnagyobb bajban leszek, ha nem bírom pénzzel a világvándorlást. Nem szeretnék itt politizálni, de nem állom meg, hogy meg ne jegyezzem, a tehetségtelen, tökéletesen töketlen, teszefosza, érzéketlen, ostoba, tolvaj, szoclib nyolcéves uralkodás méltán bukott meg, de legnagyobb bűne, hogy egy fajankó, úrhatnám, paraszt, ügyvédbojtár és sleppje ölébe hullajtotta a kormányzást, akik mint annakidején a fényes szelek nemzedéke most aztán "sej megforgatják az egész világot". A totális hatalom megszerzését az "emberek" érdekébenn feltétlen szükségesnek vélik, én már egyszer megéltem ezt, csak akkor a korábbi hatalomból kiábrándult "embereket" "dolgozó nép"-nek titulálták és az akkori népboldogítót Rákosi Mátyásnak.
Kedd.
2010.07.20. 21:38 :: A Tengerész
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
leslie.hun 2010.07.21. 08:34:06
Nem tudom, hogy aktuális-e még, de most láttam a Praktiker hirdetőjében, hogy összecsukható, 6 sebességes kempingkerékpár bruttó 28.000 Ft. Szerintem ez elég korrekt, legalábbis amilyeneket eddig én láttam, jóval többe kerültek.
Ui.: most néztem a Praktiker honlapján, hogy 30 eFt. Ezek szerint még nem él az akció....
Jó munkát és remélem tudtam segíteni.
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2010.07.21. 21:32:20
dobro (törölt) 2010.07.22. 22:58:44
szerintem ez kár volt..... mintha nem is Te lennél.
De szoritok a terved megvalósitásáért.
Üdv . D.Józsi
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2010.07.23. 00:03:04
huomate 2010.07.23. 19:52:12
Én nem osztom az álláspontodat tehetségesnek és józanul gondolkodóknak látom Öket.
Egyébként egyszer már bizonyítottak 98 és 02 között nem volt olyan rossz, most nehezebb helyzetben vannak de hátha rendbe teszik a dolgokat.
A gyenge forint sok szempontból jó és ha nem lennének ennyire eladósodva devizában az emberek egyenesen kívánatos is lenne, de hát ez nehéz kérdés bárhol harapom fáj :(
Nagyon várom a motorindítást szurkolok hogy minden szuperül működjön.