Negyedik napja esik a hó, egész komoly mennyiség. Legalábbis a decken. Mégiscsak kellett volna vennem a hajóra akciós hólapátot, akkor most biztos nem esne. A cockpit aránylag védett a remekbeszabott ponyváim alatt hálistennek, bár a a réseken befújja a havat helyenként a szél, majd fejlesztem még a technikát. Mondjuk sokat nem hátráltat a munkában, egész nap műhelyben dolgozom, de iszonyatosan csúszik a deck, nagyon kell majd a csúszásgátló réteg. Tegnapelőtt megkapta az asztallap a végleges szinét, lakkozni majd akkor fogom ha már a helyén lesz, mert itt a műhelyben nagyon hideg van, nem kötne rendesen a kétkomponenses lakk. Dolgozom a csuklós lábon, nem egy egyszerű dolog, de meglesz. Az acél anyagot nem sikítóval darabolom, hanem dekopírfűrésszel. Még valamikor tavaly próbaképpen vettem nem is drágán Makita fűrészlapokat amik mégcsak nem is vidiások. Nem fűztem hozzájuk nagy reményt, de legnagyobb meglepetésemre úgy viszi a zártszelvényeket, 3mm vastag lemezeket, mint a vajat. És nagyon sokáig elég egy fűrészlap. Külön előny, hogy tizedre pontosan lehet vele dolgozni, nem úgy mint a sarokcsiszolóval. Kellemes meglepetés. Aztán jött a kellemetlen. Tegnap este kikapcsolt a hegesztőtrafóm túlmelegedés védelme. Sebaj, ilyenkor várni kell amíg lehül. Amikor egy idő után bekapcsoltam, büdös lett és sötét. (egy munkalámpa mellett dolgozom, ami a gépek tápjáról kap áramot) Ma szétszedtem, kimértem, menetzárlat. Dobhatom a kukába. Újat kell vegyek. Ez a költség nagyon nem hiányzott. Jöhetnétek a maradék könyvekért! Legalább azok, akiknek őrizgetem a sorszámozott példányait...
Csütörtök.
2010.01.21. 20:24 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.