No. Lefestettem. Meg a horgonycsőrlő aljára csináltam egy burkolati elemet, mert abból a megfontolásból, hogy úgyis a deckre lesz szerelve, teljesen nyitottra hagyta a csinálója. Így néz ki a komplexum. NA 60-as csőből van a kötélbak, csak nem fog elgörbülni. Valamikor tavaly akartam csinálni egy hátsó ütközőt a vízvonal környékére, ami védi a kormánylapot ha farral nekimennék a partnak, de csúnyának, stílustörőnek itéltem, így félredobtam, sajnálva a rászánt munkát. Na most három nyisszantás a sikítóval és egy hegesztés középen, meg kukáztam hozzá a lakatosok hulladékából két 6-os lemezből autogénnel kivágott korongot talpnak és máris megvolt a "pí" alakú kötélbak. Semmi nem vész kárba. Se anyag, se munka. Egyszer régen csináltuk VGMK-ban egy rakás korlátot a Novotel kertbe, mert amikor nyitottuk a szállodát diszkót üzemeltettünk a sörözőben, a drága diszkósvendég meg mindíg átgázolt kocsival a kerten az Alkotás utcai oldalon. Azóta kétméteresre nőtt a sövény, aminek a csemetéit a korlátok óvták. A rozsdás korlát meg 25 év után kikerült a szemétbe, (a sörözővel, a vendégekkel, meg az alkalmazottakkal egyetemben) kivéve amiből Amapolán kipufogócső és kötélbak lett. Mindenkinek Boldog húsvétot! Én alighanem kihasználva a jó időt munkával ünneplek, locsolni sose jártam.
Péntek.
2009.04.10. 23:03 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.