Kihasználtam a jó időt és kicsit összetakarítottam a hátsó felépítmény tetején és környékén. Engem is meglepett, mennyi fa és vashulladék, maradék volt ott, amiket csak úgy feldobáltam, hogy jó lesz az még valamire. Ez azért nem ér semmit persze, mert ugyanazzal a lendülettel el is felejtem, mit raktam oda, tehát mintha nem is lenne. Na most leszórtam mindent, vasak egy rakásba, fák a másikba a hajó alatt, ha kell valami ott turkálok majd. Felraktam a hátsó tolótetőre is a sárga PVC "kappát", szóval nem örülök neki, de jöhet a tél. Aztán leültem a kormány lánckerekes, görgősláncos mechanizmusa elé(emlékeztetőül erről van szó)
a "pupára" (farfedélzet) egy darab papírral, mérőszalaggal, ceruzával és nekiálltam megszülni a régóta halogatott burkolat tervét. Úgy érzem volt hozzá ihletem, mert aránylag hamar kiötöltem, hogy lesz, meg miből, mindjárt neki is kezdtem a baloladali lánckerék burkolatának. A tetőablak 2-es lemezének hulladékából, meg a lakatosok hulladékos konténeréből kotort keskeny lemezcsíkokból készül a káva, a teteje meg 0,8-as rozsdamentes lemezből lesz. A 2-es lemezt azért már elég jól lehet hegeszteni, persze csak pöttyözve "heftelgetve", mert a folyamatos varrat elgörbítené. Valahogy így.
Elég molyolós munka, mert jó alakos lesz a szerkezet, de élvezem ezeket a finomlakatos munkákat, mert precízen kell dolgozni és nem erő kell hozzá, henem inkább ügyeség és konstruktív elme. Hét végére készre szeretném csinálni , véglegesen kifeszített, alaposan bezsírozott lánccal a helyén, egyelőre ideiglenesen felrakott könnyedén pörgő kormánykerékkel.