Miután a Hardy tárcsa szakadást az olajcsöpögés keresés "melléktermékeként" találtam meg, ma folytattam és megpróbáltam nyomára jutni, hol csöppen le a motor alá rakott tálcába a kenőolaj. Egyelőre hiába vizsgálódom nem találom. Vannak gyanúim, de egyelőre nem vagyok biztos a dologban. Mindenesetre szétszedtem egy gázolaj csatlakozást is az adagoló tápszivattyúja előtt, mert ott is voltak nyomok, de ennek a kenőolaj szivárgáshoz nincs köze. Sokat vacakoltam a motor mellé gyűrődve nagyjából nulla eredménnyel. Aztán hogy folytassam a kígyóemberkedést, lemásztam a bilgébe a kályha alá keresni azt a helyet ahol a zuhanyból lecsöpög a víz, na azt se találtam. Aztán, hogy folytassam a "hogyan tetézzük a legsz@r@bb melókkal a napot" vetélkedőt, szétszedtem a klotyó szivattyúját, mert már nagyon nyikorgott a dugattyú, ezt időnként, olyan kéthavonta meg kell kenni. Csak azért aggódom, hogy hány ki-betekerést bírnak a műanyag házban a lemezcsavarok. Délután, hogy valami szép is legyen a napban kicsit megint alakítottam Mákvirág rigjén, egy ránc megy keresztben a vitorlán, ami nem igazán látszik, de engem bosszant. Elvileg miután a vitorla mind a négy csücske a fel- és behúzópontokkal egyetemben állítható, nem szabadna előfordulnia, de mégis. Kipróbálni már a viharos szélben nem volt kedvem, nem vonz az elázás, nem vagyok már olyan lelkes mint 20 éve. Szóval nem volt egy túl eredményes nap, de még mindig jobb volt mint az övé. https://www.youtube.com/watch?v=XsOsaspLY10&feature=related Esetleg a másiké. https://www.youtube.com/watch?v=XsOsaspLY10&feature=related.
Hétfő.
2012.09.24. 20:58 :: A Tengerész
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mihalik Péter 2012.09.25. 17:16:54
Az olajfolyás megállapítására íme egy csodaszer: a tenyerünkbe( vagy más kifújható helyre) sima lisztet helyezünk és ráfújjuk a "kezelendő, vagy kérdéses " felültre. A lisztnek elvileg a folyó olaj-maradványokon meg kellene sokkal jobban tapadnia, mint az általában olaj párás helyeken.Így a liszt utat mutat a folyás felé és gép indítás esetén egy darabig kellemes pékség illat árad a gépházból! (nekem már bejött ez a módszer)