Kész a munkacsónak. Ez a projekt is kipipálva, ma már a piacon is jártam vele. Előrebocsátom, titkos reményem, hogy ezzel a kicsi öreg Tomos motorral egy személlyel meg fog siklani, nem jött be, de sokkal gyorsabb, mint volt korábban, naná, nem cipel plusz 90 kilót. Először is csináltam a hablemezhez egy vágót ellenálláshuzalból. Mint a szalagfűrésszel tudtam szabni az XPS táblákat, az egyenes darabokat vezető mellett, az ívelteket meg csak úgy kézzel kanyargatva.
Ha meg szögbe kellet vágni, azt a tárgyasztal egyik fele alá rakott fahasábokkal oldottam meg, szóval mindent egyszerűen, azzal ami épp kéznél van.
A felhevüléskor megnyúló ellenálláshuzalt az asztal alatt rugó tartotta állandóan feszesen. A tápegység a régi jól bevált toroidtrafó volt amit még a szocialista gazdaság széthullása idején vettem 50 forintért a híradástechnikai kutatóintézet felszámolásakor. (pár biztonsági őr ült a bejáratnál, ha valaki valami nagyobb darabot cipelt kifelé azt mondták rá, hogy 100 Ft, ha kicsit akkor 10 Ft), komplett gépek voltak ott, amik milliókba kerülhettek valaha amikor a Cocom lista miatt mindent magunk akartunk gyártani, ezt hordta szét a nép, keresztkomám mesélte, hogy valaki a csiszolt üvegdugós literes laborüvegekből sorra öntötte ki a vegyszereket a földre mert neki csak az üveg kellett pálinkának. Na visszatérve a mára, a hablemez csíkokból hosszbordákat ragasztottam a fenékbe, melyek közé keresztbordákat raktam. A téglák a hablemez darabok lesúlyozására szolgáltak a ragasztóhab megkötéséig.A sarkokat kivágtam, hogy a fenékbe jutó víz egy helyre, a legmélyebb pontra folyjon össze a hátsó pad tövébe. A padló visszaragasztása után így néz ki az a zsomp, ahonnan ki lehet merni, szivacsolni a vizetKapott egy fedelet, így néz ki az egész készen.
Szerda.
2016.04.06. 21:54 :: A Tengerész
7 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.