Csak hogy úgy mindenki érezze a nagyságrendeket. Van ez a hajó https://www.youtube.com/watch?v=y3GEcKpOAfQ EZ a hajó. És akkor meg kell magyarázni a világ minden tájáról összesereglett utasoknak, hogy hát igen…nem lehet rendesen kikötni és kegyetek most csak úgy tudnak kimenni Budapestet megtekinteni, ha átbotladoznak ezen a két kocsmahajón…mert hát ..igen azokat a kiötőpontonokat az állam letiltotta. Aztán kimennek a népek a városba, leveszi őket a Váci utcában a kocsmáros, végigballagnak a teleszart bedeszkázott portálú teletagelt Kossuth Lajos utcán, esetleg még néhány szemétkupacon keresztülgázolva a kies ötödik kerület mellékutcáin, hogy beszívják a hely levegőjét, aztán visszamennek a hajóra és bólintanak..Balkan Shit! Ahogy a francia főnököm szokta volt mondani amikor valami igaz magyaros dologgal találkozott..
Hát vége az olimpiának. Nem tudom ki hogy van vele de én ragadtam a képernyőre, rettenetesen drukkoltam és hatalmasakat örültem amikor valaki magyar érmet szerzett, de azt is élveztem amikor nem volt magyar érdekelt, például atlétikában amikor fantasztikusakat teljesítettek mások. Dicsőség a győzteseknek és tisztelet a veszteseknek is, mert már a kijutás is rendkívül komoly felkészültséget igényelt.
Miután egyfolytában fenyegetett napokon át az eső, éjjel esett is párszor, nem tudtam a ponyva projekttel igazán haladni. Ezért, főleg, hogy a hőmérséklet is végre tűrhetőre csökkent a fuxban, egy régóta halogatott nagyon "nemszeretem" munkába kezdtem, rendcsinálásba. Miután a korábbi hőség miatt igyekeztem minél kevesebbet ott tartózkodni, csak kiszedetem bedobtam a holmikat, ennek következtében elviselhetetlenné vált a rendetlenség szerszám-anyagfronton. Majd két napig molyoltam odalent, kivéve azt az időt amit vendégfogadással töltöttem, mert tegnapelőtt jöttek Kisemberék, le is fényképezkedtünk velük Amapola orrában (csak Deni kutya nem akart beállni a képbe), tegnap meg TE-ék jöttek a Baylinerrel és csak ma este mentek tovább a 7-es zsilippel, volt közös lecsófőzés és a régi idők felidézése.
Namost. A történet alapjábavéve szomorú. Schneider Karcsival e blog és a hajóépítés kapcsán kerültem ismeretségbe. Nagy álma volt egy motoros hajó építése, bele is kezdett, de úgy alakult az élete, hogy képtelen már befejezni. Már írtam korábban a hajójáról, most elszánta magát arra, hogy eladja a jelenlegi szerkezetkész állapotában. Idemásolom a levelét és a képeket a hajóról. Ha valakit esetleg érdekel, vagy tud olyat akit érdekelhet, véleményem szerint alkalmi vétel. Ez a blog alapból reklámmentes, még az elől is elzárkóztam, hogy a blog működtetője reklámot helyezzen el e naplóm oldalain, pedig ez némi bevételt is jelentett volna számomra, de ez esetben kivételt teszek. Ezt a hirdetést időnként meg fogom ismételni, mert nagyon szeretnék Karcsinak segíteni. Tehát a levél:
Szervusz Vili!
Küldöm a képeket. Természetesen több is van, de nem akarlak elárasztani vele. Futó építéshez vannak 20 tonnás tengelyek is, az egyik kormányműves. Budalakktól megvan a festék is. MAHART kék oldalra, elefántcsont fehér fedélzetre. Motorhoz Volvó Penta váltó van. Motor 150 HP turbós SoléDiesel, hajógyárban felújított, magyar hajóból lett vásárolva. Siklóhajóba vásárolták, de oda kevés volt az alacsony fordulatszám miatt, ezért cserélték le. Nem oda való. 4-5 l fogyasztás 8-10 csomónál. Hajótest előzetes parti szemlén volt. Vélemény OK. Pompor Gyula adott tanácsot motortartó bakok kialakítására. Jelenlegi súlya 6 tonna. Hajótest 4 mm, fedélzet 3 mm acéllemez. Küldök egy belső részletet is.
Az árát 2 millióra gondolom. (Motorral, festékkel 3 M. Csak a motor volt 1 M, a festék 700000 Ft). Ennyi lenne az anyagköltség. Acéllemez, idomacélok, gáz-oxigén, korongok, elektródák, stb… Neked mi lenne a véleményed?
Talán vannak még olyan elszánt, fanatikus hajóépítők, mint mi.
Elérhetőségem: Schneider Károly 2015. Szigetmonostor, Harkály u. 16.
schneiderk60@t-online.hu +36 30 9517 954 06 26 393 051
Köszönöm a segítségedet, legalább Neked sikerült.
Jó egészséget kívánok Nektek: Karcsi.