Újabb ragasztások a gumivirslin. Vettem gumikötelet, meg hevedert a ponyva illetve az úszógumi rögzítéséhez.(a Saroltánál valóban olcsóbb volt mint a hajósboltban, de hát mindennel így van) Kifaragtam még pár rögzítő fület. Vettem két kereket, meg villákat a tanulóbicikliboltban a Hunyadi téren. Olyan többcélú eszközt akarok csinálni belőlük, ami nemcsak kézikocsi, bicikliutánfutó, hanem nyomtávnöveléssel lehet vele a csónakot is gurítani a szárazon, ha kissé hepehupás is a talaj, mert erre a szkegekre szerelt kerekek nem igazán alkalmasak. Az egyik kereket a boltban ráülve kipróbáltam. Alattam nem nyeklett össze, tehát párban kibír akár 100 kilót is. Az átmérője 12" szóval ez már elég nagy a göröngyök, aszfalthibák leküzdéséhez.
Szerda.
2012.03.21. 21:08 :: A Tengerész
17 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
djz 2012.03.21. 21:53:31
Mi az a tanulóbicikli-bolt a Hunyadi téren?
(A VII. kerületben lakom, napközben túlnyomóan Csepelen dolgozom - ez indokolja az előző (pékség) és a mostani kérdésemet is.
(És hogy egy régebbi hülye kérdésemet magyarázzam: egy demonstrációról (ahol Te is ott voltál) szóló blogban láttam egy fényképet, szakállas-szemüveges úr tartott egy táblát egy latin idézettel, felismerni véltelek, rosszul.)
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.21. 22:13:41
temtom 2012.03.21. 22:22:27
silvermoon 2012.03.22. 00:08:40
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.22. 07:01:05
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.22. 07:02:56
apiesze 2012.03.22. 08:37:53
apiesze 2012.03.22. 08:44:04
tabulator 2012.03.22. 19:13:55
Ha már vicc: az Amapola nem bírna el el akkora motort, amekkora jó légcsavarokkal fölemelhetné az Amapolát és a bazi nagy motort amely a légcsavarokat hajtja.
Ez egy létező paradoxon. Jelenleg a kétszemélyes ultralight (UL)kategóriában nehéz olyan (270 kg + 2x90=180 kg)előírt tömegű légijárművet építeni amely képes lenne elemelkedni. Elméletileg ha sok titánötvözetet használhatnánk, és ha lenne lényegesen jobb mint 1:1 tolóerő/tömeg arányú erős motorunk akkor esetleg.
De az ilyesmi egyelőre csak elméleti lehetőség. A gyártóknak nem marad más lehetőségük mint lódítíni a felszálló tömeget illetően.
tabulator 2012.03.22. 19:19:27
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.22. 20:33:19
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.22. 20:55:58
apiesze 2012.03.23. 00:08:08
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.23. 07:00:43
halaloszto 2012.03.23. 17:39:51
vajk