Kinézek az ablakon, ahogy minden reggel felkelés után, nanáhogy esik az eső.... Szakad. És egy hét múlva Medárd, ha így megy akkor még 40 napig nem marad abba. Szép kilátások. A budai várfal ami 500 éve áll ott, repedezik, kimosta a víz az alapjait. Nemsokára összedől a Várszínház, meg az elnöki palota. A falvakban kiöntött emberek ezrei. Hogy honnan éreztem meg én 2003-ban ( amikor ezt az őrült tervet kieszeltem), hogy hajón kell lakni?? Megyek is dolgozni Amapolára!
Most este 11 óra van. Leszámítva talán egy fél órát, egész nap kitartóan esett az eső. Még a hajó belsejében végzett munkát is akadályozza, hisz valamennyit kell ki-be járkáljak a fuxba ezért azért, szerszámért, anyagért. Kicsit el is áztam hát, bár egész nap csak a cockpitban dolgoztam a ponyva alatt. Mondjuk melegem nem volt, 13 fok fölé nem ment a hőmérséklet, szégyenszemre befűtöttem a kályhába, ebédkor jól esett a meleg. Kínomban nagyjából befejeztem a műszerpultot. Már csak a fordulatszámmérő hiányzik, az is megvan, a "T" "megtanította" a Trabi fogyasztásmérőt fordulatszámot számolni, csak el kell menjek érte hozzá Veresegyházára.
1. Gázkar és irányváltókar
2. Gépház hőmérséklet
3.Gépház túlmelegedés piros LED (tűz)
4. Motor STOP (dekompresszor)
5.Kenőolajnyomás
6. Kenőolaj hőmérséklet
7. Hűtővíz hőmérséklet
8. "Gyújtás" bekapcs. zöld izzó
9. Izzítás sárga izzó
10. Gépház befúvó ventillátor zöld LED
11. Starter akkutöltés piros izzó
12. Sebesség/mélységmérő
13. Fordulatszámmérő helye
A jelzőlámpáknál azért ilyen vegyes a dolog, mert a Merci motornál meghagytam az erdeti autó műszerfalban használt izzós jelzéseket, sőt még az akkutöltés, izzítás, gyújtás eredeti szines piktogramos celluloid előlapjait is beszabtam a táblámba, de amit én raktam hozzá, ott már LEDeket használtam.
Egy kis archív.
Nemrég, hogy boldogult anyám lakását pakoltam kifelé, a kezembe kerültek régesrégi újságok. Első munkahelyem KISZ szervezetének újságjában "publikáltam" két rajzot. Talán még ma is "elmennek".