Most hajnali 1óra 14perc van. Egész nap dolgoztam mindössze egy (még csak az ötödik)fejezeten. 50 oldal van meg a Wordben szerkesztett kétszázvalahányból. Nem sok...De hát eléggé alaposan csinálom. Aztán ha majd kész leszek, akkor még legalább kétszer átolvasom, majd a betördelt szöveget is kétszer. Látszik, hogy amatőr vagyok. Profik nem szaroznak ennyit. Meg is látszik az összecsapott könyveken.
Reggel egész jó volt az idő. Ha az ember éjjel keveset alszik sokminden belefér a nappalba. (még egy kis ebéd utáni alvás is) Szóval kimentem, lefestettem a foxliban ami még nem volt lefestve, kampókat, deck alatt ahol leégett a festék, amikor fentről valamiket ráhegesztettem a deckre, meg még egy réteget felkentem a fenékbe ahova a horgonylánc vize csorog a lánckamrából. Aztán beültem a gépházba és elkezdtem kitalálni a légszűrő-levegőbefúvó rendszert. Még elég folyékony a dolog. Az autó motor korabeli légszűrőt nem használhatom, mert az egy nagy malomkerék, amitől nem lehetne mozogni a motortérben. Valami laposabb elnyújtott téglalap alakú lemezszerkezetet kell kitaláljak, amit klíma szűrőanyaggal fogok beborítani. Elkezdtem rajzolgatni, meg a rendelkezésre álló anyagokban gondolkodni, aztán ebédszünetet tartottam. Amire felébredtem az ebéd utáni szendergésemből, szakadt a hó. Átöltöztem és elmentem az elektromos bigyók boltjába, vettem mindenféle bizbazokat, holnap tisztességes mérőzsinórokat fogok csinálni, ezt már rég szeretnék, mert állandóan kínlódok mindenféle vezetékekkel, amikor, mint ma is a motortér autó roncstelepről guberált ventillátorát, ki akartam próbálni. Most amíg ilyen mocsok idő van, csak ilyesféle kabinban végezhető tiszta munkákat tudok csinálni, lesznek banándugós, sarus, krokodilcsipeszes próbazsinórjaim, a főlapcsolótáblára meg csinálok egy külön biztosítós, 12V DC próbafeszültség csatlakozást két fix banánhüvellyel. Táblaműszereket nem rakok fel, van több kézi műszerem is, azokkal minden mérést megoldok.