Bent van majdnem minden aminek bent kell lennie egy bociban. A ragasztáshoz a sziloplasztos kartusba betöltöttem kb. egy deci megkevert és Treecellel beadalékolt epoxigyantát. Nos nekem nem működött a dolog rendesen. Először is ugye messze nem tölti ki a teret a gyanta. Amikor a dugót a végébe betuszkolja az ember akkor túlnyomás lesz a gyanta háta mögött, ami azonnal kiszökken a végén, amint kihúzza az ember a dugót a csöcs végéből. Aztán ez a légpárna megakadályozza a rendes adagolást, mert amikor abbahagyom akkor is nyomja az anyagot, amíg el nem megy a túlnyomás, hiába veszem le a préselést a kinyomórúdról. Szóval ezt elszúrtam, úgy kellett volna csinálni, mint az orvos az injekciós fecskendővel, addig nyomni felfelé tartva, amíg az anyag meg nem jelenik. Hölgyolvasóktól elnézést kérek, de a szilos kartus úgy viselkedett mint egy elszabadult hímtag ami kifogyhatatlanul köpködi a spermiumot. A gyanta ráadásul menet közben elkezdett melegedni, ami nagyobb mennyiség keverésekor előfordulhat, szóval fele a begyorsult öngerjesztő hőfejlődéstől bekötött a kartusba. Mindazonáltal sikerült némi szerencsétlenkedés közepette a padokat beragasztani a testbe. Tanultam a dologból, legközelebb kevesebb anyagot keverek, hidegebb hőmérsékleten indítok és felfelé fordított fecskendővel használat előtt kinyomok minden levegőt. Azért is írtam le a hibáimat, hogy mások tanuljanak belőle.
Délután kiszabtam az orr- és fartükrök duplingolását, a fartükör belső oldalára fel is ragasztottam a második réteget, aztán abbahagytam, mert jött a kislányom egy esti beszélgetésre. Az orrtükör belső erősítése holnapra maradt. A fartükör még kap egy kisebb erősítést majd kívülről is, így ott ahol vitorlás üzemben a kormány, motoros üzemben a farmotor lesz felerősítve, 20 mm vastag lesz a tükör.
Sajnos a három tábla rétegelt lemez amit vettem ezzel el is fogyott, a sverthez és a kormányhoz el kell majd menjek még egy tábla anyagot venni.