11:41 Ha valamiért elegem van az életből az az amikor egy gép basztat. Konkrétan valakinek valamilyen szoftvere, ami leveleket, felszólításokat küld, és amivel ha gondom van akkor JÓESETBEN, csak félórás telefongomb nyomogatás, majd gépi muzsika után tudok végre emberrel beszélni, akinek már a hangjából hallom, hogy legalább annyira elege van az egészből mint nekem.
Második felszólítást kaptunk az E.ON nevű pokolfajzattól. Ma ezt az Emailt küldtem, mintegy egy órás baszakodás után nekik.
Tárgy ..... sz. fogyasztó éves fotó
Azt hiszem most muszáj innom valamit. Vagy inkább kettőt.
12:16 Ezt a választ találtam a "postaládámban":
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Persze ezt is csak egy gép írta, szóval nem jelent lóf@szt se. Ettől még bármikor lecsaphat rám ugyanaz a gép.... ha épp olyan kedve van.
13:29 Ha már ilyen eleve elb@szott ügyintézőse alakult ez a nap, úgy döntöttem fenékig iszom a méregpoharat és rámegyek a Telekomra. Merthogy néhány hónap alatt nagyon meglódult az étvágyuk, 25 %-al emelkedett a szolgáltatásuk ára. (Internet, telefonok, TV). Felhívtam őket, a szokásos kínlódás Vandával a gépnővel, "aki" naná, hogy nem érti a hörgésemet, mire végre emberi hanggal beszélek az jó 10 perc. Hát sajnos nincs mit faragni a szolgáltatás árából. SŐT, azt mondta, nekem még a régi olcsóbb áraim vannak a mobiltelefonjainkra.