Ma szerencsére nem esett az eső. Folytattam az axiométert, estére egy darab damillal és drótmutatóval kézben már működött, kell csináljak rá valami szálfeszítőt, egy szebb mutatót és mehet a helyére.
Mindenféle egyebek történtek, vízre került a St John katamarán (regényes Atlanti óceáni átkeléséről Méder Pistával, Áron papájával a Vitorlázás magazinban olvashattatok)Tulajdonosa Dávid versenyt fut az idővel, mindössze pár napra engedtek vizet a Sióba, ha nem tud időben odaérni, szedheti ki és viheti tengelyen a Balatonra.
Egyszercsak megjelentek a rendőrök egy nagy motorossal, az idők hajnalán a Balatonon is volt kettő ebből a típusból ( úgy 40 éve amikor felborultunk viharban kalózzal a Rákóczy Pistivel és akkormégcsak barátnőjével Zsókával ilyennel mentettek minket, ha jól emlékszem Varsó volt a hajó neve, a siófoki rendőrkapitányé, aki leszedte rólunk a keresztvizet meg Kurdi János, a hajóvezető meg a Halász Gyula volt a MAHART Sc-től, Isten nyugtassa ), annakidején az Adony is ilyen volt amire Anmapola vízretétele után kötve voltunk egy darabig, szóval nem egy mai típus, meg is látszott rajta, lefelé saját "lábon" ment, de visszafelé már mellékötve hozta egy kisebb rendőrhajó... hát igen, az évek, meg a szűkös karbantartás költség.
Utolsó szoptatás megfogyatkozott létszámmal.
Utolsó együttpihi a kedvenccel.Utolsó anyai "fürdetés".
És máris jönnek az új gazdik. Szegény anyja a "rabomobil" rácsán keresztül még elbúcsúzik a Misivé vált Ubultól. "Szegény fiacskám ilyen fiatalon letartóztattak?"
És a Zénó is, akiről időközben kiderült, hogy lány, szatyorba került.Szegény Kormi azóta nem találja helyét. Ki-be mászkál és folyamatosan hívogatja a kicsinyeit (korábban állandóan hanggal is kommunikáltak). Nem akarok túlzottan szentimentálisnak látszani, de meghat a viselkedése.