Szombat.

2011.04.09. 21:22 :: A Tengerész

Gyerekek... én olyan piszokul elfáradtam, hogy a kezem nem tudom megemelni. "J" a másik fele, ő is csak dülöngél.  Mondom hagyom a dagadt ruhát másra, szóval majd holnap megírom a naplót, de aztán mégiscsak nekiálltam, mert gondolom néhányan már olvassák a mai napot is, akik itt voltak, meg azok is akik nem. Szóval a "jelenléti ív" tanúsága szerint Denit és az összes sünpalántát is beszámítva 33-an voltunk, de erős a gyanúm, hogy főleg a későbben jöttek közűl néhányan leszabotálták az adminisztrációt. Mindenesetre a "kemény mag" megjelent. Bár  az első perctől hangsúlyoztam, hogy nem tekintem magunkat házigazdának, legfeljebb csak egyszerű résztvevői vagyunk a pikniknek, de aztán mégis valahogy úgy alakult, hogy sokat kellett ugrándoznunk. Vitézül elpakoltam a táborhelyet és még a bográcsot is kisikáltam, de szegény "J" még mindig mosogat, mert valahogy minden tányérunk beforgott a közevésbe, "szerencsére" két rozsdamentes bögrét és egy műanyag húsvágó deszkát beejtettem a Balatonba (nekünk minden víz Balaton akár a Dunán, akár az Adrián vagyunk) amikor az eszetlen mennyiségű csetreszt behordtuk a hajóra, ezeket már nem kell mosogatni, ráadásul a szokásos mágnessel való szerszámkiszedés, ami pl ollónál bevált, se működik ezeket nem fogja a mágnes, szóval ezekből, erről a halak esznek isznak ezentúl. "J" nem győzi siratni a kedvenc bögréit.  Akinek egy narancsszínű műanyag pohara hiányzik az viszont itt van, erősen "süngyanús" a dolog. Szóval remek volt a buli, bár amit reméltem, hogy ezentúl tudni fogom, kit hogy hívnak, melyik névhez melyik ábrázat tartozik, azt a kitűzők ellenérte is csak felébe, harmadába sikerült memorizálnom és erős a gyanúm, hogy ahogy telnek a napok egyre többet fogok elfelejteni, de hát amíg az embernek minden pisálás előtt eszébe jut kigombolni és ütőképesen használni a hardvert, addig ne panaszkodjon a szoftverjére!

Szóval aki nem volt itt sajnálhatja, aki meg itt volt az biztos nem unatkozott, a távollévők kedvéért rögzítem a tényt, hogy teljes sikerrel járt a hajózóút tuskótlanítása, némi nyers erőszak alkalmazásával kihúztuk a partra illetve a part melletti veszélytelen vízbe a fákat, mindenki aki részt vett az akcióban a fák után magát is kihúzhatja, megvolt az eheti jócselekedete! Ugyancsak a távollévők kedvéért kérem aki fotózott, hogy  küldje el a képeket a vilmosbartyikkukachotmail.com-ra és én be fogom rakni ide a blogba, hogy szegény invalidusok,IQnuku,  sanyi és harpi (meg akik még jöttek volna de valami közbejött) is megnézhessék mi is történt velünk, boldogabbakkal ma. Mindenesetre minden betegnek jobbúlást!! Rengeteg komment meg mail jött, elnézést, de nem fogok külön-külön mindenkinek válaszolni, mert csak azt írhatnám, hogy köszönöm, és jajdejó, tehát így mindenkinek: KÖSZÖNÖM ÉS JAJDEJÓ! Remélem mások is így éreztek ma.

Alighanem az elkövetkező hetekben pirítóst, bundáskenyeret fogunk enni reggeli-ebéd-vacsorára, mert annyi kenyér maradt és a sör és bor is kitart idén az év végéig, amennyit mi iszunk. Viszont a pörköltből csak egy kis kóstolónyi maradt "J"-nek, merthogy ő volt tán az egyetlen akinek alapból nem jutott, pedig ő főzte, de azért elrakott belőle egy kanállal, legjobb volt amikor a 9 hónapos sünbébik cuppogva ették a pörköltszaftos pásztortarhonyát, szóval alighanem nem vallottunk szégyent a kajával.

21:50 No jött egy eresztés kép Vajktól (halálosztó) megpróbálom idekopyzni, csak át kell őket méretezni egyenként, szóval eltart egy darabig. De ez ne tartson vissza másokat, akik még fotóztak, mert sajnos a rönkhúzásról nincs kép köztük, hiszen Vajk ott keményen dolgozott, nem tudta megöregíteni az akciót, pedig látványos lehetett amikor ott kepesztettem a csutka evezőimmel az előttem tornyosuló Jánost megpróbálva nem vesénverni a piciny gumicsónakban.

sanyi65 · http://www.hajoepites.fw.hu 2011.04.09. 22:09:45

Roppantul sajnálom, hogy nem lehettem ott, de hát I.J.:(( Elképzeltem,amint a kis Sünök cuppogják be a pörköltet...:) Az én kisebbik fiam is már 9 hónaposan nyomta be a fasirtot, amíg zord anyja el nem kobozta a szájából mind az ötöt,amit addigra egyben betömött...

Sün77 2011.04.09. 22:09:53

Köszönjük mindenkinek, aki ott volt, meg annak is aki nem. Mindig jól esik a nickek, és kommentek mögé élő emberi arcokat tenni.
Maradtunk volna tovább is, de nem lehet a végtelenségig kihasználni gyermekeink türelmét. Egy-két év és alig tudjuk majd őket rávenni az indulásra.

Juditka nagyot alakított. A fényesre kitunkolt bogrács a szakács legnagyobb dicsérete.

Igen. A narancssárga műanyag pohár a mienk. Használjátok egészséggel, majd egyszer érte megyünk.

Jó éjt! Jó pihenés mindenkinek!
Sünék

Műszaki 2011.04.10. 00:02:36

Biztos jó volt a buli.
Sajnos nem jutottam el, mert a nagyobbik fiamat (6 éves) vitte a nejem orvoshoz, majd a kórházba amíg én a 9 hónapossal itthon maradtam. Szerencsére semmi komoly egy kis tüdő gyulladás. Az már más kérdés, hogy a gyerekorvos miért nem vette észre, miért kellett végül az ügyeleten, majd a Heim Pálban kiderülnie.

Na ez nem lényeges. Gratulálok a bulihoz meg a rönkhúzáshoz.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2011.04.10. 07:30:11

@Műszaki: Hehe. Elhozhattad volna a kilenchónapost, legalább a hasonkorú sünfiak nem csak maguk közt mulattak volna. :)) Jobbúlást(jusztis hoszzú úval írom hiába pirosítja ki a helyesírás-ellenőrző, szerintem így az igazi) a nagyobbiknak. Eszembe jutott ennek kapcsán azért, hogy még az én gyerekkorom előtt eggyel még szinte halálos betegség volt a tüdőgyuszi, lásd még Nemecsek Ernő...Vagy amikor a fiam eltörte tornaórán a karját és csámpásan összeugrott ahogy az inak meghúzták, 100 évvel ezelőtt úgy forrt volna össze és egész további életében kacskakezű Péternek hívták volna, most meg bedugtak egy drótot a velőűrbe, amit pár hét múlva kihúztak és elfelejtettük a dolgot. Szóval akik azt panaszolják, hogy milyen borzalmas korban élünk, hogy soha nem volt még ilyen szörnyű a sorsunk, nem ártana ha gondolkodnának kicsit mielőtt megszólalnak. Se háború, se pestisjárvány, csak az 1000 éve szokásos "magyar magyarnak farkasa" jelenség, ennek a szarnak a jegyében vívják kicsinyes harcukat egymással vezetőink, miközben egyhelyben topog az ország. Kéne egy nagytakarítás az utcákon és a fejekben.

whale 2011.04.10. 07:53:08

@A Tengerész: Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni. Na, majd a következőn, ha lesz...:))
Ami az országot illeti, igazad van, de neked már jó. Partvonalról-szó szerint, hehe-nézheted az egész vircsaftot és ha megunod, felhúzod a horgonyt és teljes gőzzel-gázzal elindulsz hegymenetben és pár nap múlva már egy normális, élhető országban vagy...

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2011.04.10. 08:19:12

@whale: Elmegyek...elmegyek, de a lelkem nem tud innen már elmenni. Ez a hazám, ez az én népem. Szeretnék valamit tenni érte...hogy valami jobbuljon, hogy legyen mire büszkének lenni, hogy legyen több remény. De ez már nem az én harcom. Csak azt nem látom, hogy ki az, aki nem magáért, hanem a nemzetért küzd. Vagy aki meg azt hiszi, hogy azért, az meg nem látja, hogy így nem szabad. Ha nálunk nem a pártok, hanem a nép választaná az elnököt (már az se lesz köztársasági elnök, csak Magyarország elnöke, hisz nemsokára köztársaság se lesz), bizisten elindulnék a választáson. Ha ráhajtanék úgy ahogy a hajóépítésre, meg is választanának (mér ne! végülis a legfontosabb feltételnek megfelelek, nem tudok helyesírni)és akkor egy jó kis rézkábel darabbal elverném a pártelnökök seggét és felraknám az eksönt ide a blogba.

whale 2011.04.10. 08:22:25

@A Tengerész: Ezt most találtam.

"1893-ban vetette fel Constantine Sfinţescu mérnök a román Podmaniczkynek is nevezett Pache Protopopescu polgármesternek, hogy Budapesthez hasonlóan Bukarest is építsen egy földalatti vasutat. A románok által „kis Párizsnak” is nevezett főváros vezetője azonban „futurista lázálomnak” minősítette a műszaki ember ötletét, majd az evz.ro-nak nyilatkozó Victor Chiriac visszaemlékezései szerint, a polgármester a válaszához azt is hozzáfűzte, hogy „a jövőjüket alaposan kovácsoló magyarokkal ellentétben, nekünk erre sem pénzünk, sem pedig megfelelő technikánk sincsen.”

Rég letűnt idők dicsősége...

ÉS IGEN! TENGERÉSZ FOR PRESIDENT!!!:)))

IQ_nuku 2011.04.10. 08:59:43

Gratulálok a partyhoz, a Duna rönktelenítéséhez, a pörkölthöz.
Jó bulinak tűnik így a képekrúől is!
A mozgás még ma sem megy vinnyogás nélkül, de ha megjavulok, majd kilátogatok és egy kicsit feltartalak a munkában :)

Mihalik Péter 2011.04.11. 09:40:40

@IQ_nuku: Sziasztok Mindenkinek! Nekem annyira "jól sikerült" a szokásos péntek éjszakai hajós horgászat, hogy csak na! Reggelre a szélvihar átrendezte a fedélzetet, az összes horgászzsinór összeakadva, ponyva-patentek leszakadva..stb.Ott is hagytunk mindent, levágtuk a zsinórokat és gereblyével szedtük ki később, hogy ne akadjon senki hajócsavarjára. Bár a teljes menetfelszerelés már a hajóban volt, a viharos szél ellenére ( megmondom őszintén) és a t-akármi által kikapcsolt mobilom miatt nem mertem bevállalni az utat. Kocsiba meg nem mertem ülni az éjjel elfogyasztott sörök és egyebek miatt. Sajnálom, hogy nem lehettem ott, de Vili bá említette a Kis-dunai nyári körhajózásokat, amik alkalmával egy hasonló Parti-Party-ra akár nálunk is sor kerülhetne, bepótolandó hiányzásomat.