A lebontott lakóhajóról kitermeltek egy rakás deszkát. Ott állt kazalban, egyszer már szálaztam belőle, de ma olyan szép volt az idő, hogy nekiálltam még pár talicskával felfűrészelni tüzifának. Nem csak Amapolára kell, hanem ha lemegyünk Balatonra korizni télen, a kandallóba. Ezzel elment a délelőtt. Aztán cafatokra szedtem a gáztűzhelyt, amiben tegnap kicseréltem az összes fúvókát, hogy PB gázzal lehessen használni a hajón. Amúgy a manőver nem bonyolult, egy idomított majom is megcsinálná, DE! Naná, hogy az egységcsomagban lévő dűzni nem passzolt a sütő gázszelepébe! Helyette az azonos furatú, de vékonyabb menetű, az égőfejhez valót rakta a pupák dolgozó a csomagba. Darab-darab. Visszavittem a boltba és nagynehezen találtunk egy belevalót a boltos kurkászósdobozában. Na erre jó a robogó. Egy ilyen manőver át a városon BKV-val 2, autóval 1 óra. Robival 15 -20 perc. Szóval ma meg majd annyi darabra szedtem a tűzhelyt, mint amennyiből összerakták. Egyrészt, mert ahhoz, hogy úgy férjen be, ahogy én akarom, a sütő alatti részt amputálni kell, másrészt a súly és méret miatt egészben nehéz lenne beemelni és helyrerakni a hajóba egyedül. De így darabokban könnyebb lesz. Az volt a tervem, hogy (legalábbis egyelőre) nem csinálom himbásra, de rájöttem, hogy billenősre egyszerűbb beépíteni, mint egy fix alaplapot építeni a mosogató és a fiókos pult közti helyre. Így helyből félkardános felfüggesztést kap. De ehhez előbb átszabom, mert a végleges súlyelosztáshoz kell majd kikisérleteznem a felfüggesztés pontos helyét.
Reméltem, hogy a nyomda seperc alatt küldi az árajánlatot, de úgy tünik két nap kevés volt rá. Kicsit aggódom, mert több mint dupla olyan vastag lesz mint az első kötet, és azóta a forint is romlott (a nyomdában minden eurós, a papír, a festék, a Xerox nyomdagép) hajaj....Mibe fog fájni, és hány darabra fogja futni, és hány vevőt fog elijeszteni az új könyv ára? Mert ez mind begfolyásolja a kinyomtatandó darabszámot. 120 illetve 200 darabra kértem ajánlatot.