Vasárnap.

2021.11.28. 17:47 :: A Tengerész

Randa az idő. Második....sőt harmadik napja téli álmot alszom.

Szerdán délelőtt még itt volt látogatóban a Sefcsik Józsi kis feleségével, akkor csodás idő volt. Délután beoltottak harmadikra Pfizer-Biontech-el, ettől kellemesen elálmosodtam másnapra, más mellékhatása nem volt, de átaludtam a rákövetkező néhány napot.
A baj az, hogy már csak egy adag van a szalontüdőből. Józsi ugyanis négy adag szalontüdővel lepett meg, amit hatfelé osztottam be, de sajnos így se tart örökké. Pedig finom bejglit is hozott még ami már elfogyott,  tegnap este meg pizzáztunk, J sütötte az itthon található alapanyagokból, kivételesen visszatartottam magam a csatolt alkoholtartalmú italoktól és csak vizet ittam, így szerencsésen elkerültem a gyomorégést. Sajnos a reflux miatt absztinenciára vagyok kárhoztatva. Nem nagy baj, sose voltam igazi piás, ahogy egy tengerésztársam annakidején fogalmazott "ahogy te NEM iszol az már nem normális", azóta ez a helyzet csak "romlott".

Oltás. Nem számítottam ilyen intenzív ellenzésre. Én a leghatározottabban helyeslem az oltást, még úgy is, hogy belátom, nem ad tökéletes védelmet, hogy messze vagyunk még a járvány végleges "megfejtésétől" és még akkor is hiszek a szakembereknek hogyha időnként kiderül tévednek. De abban csökönyösen nem hiszek, hogy "emberkísérlet" folyik, meg az összes konteóban amivel az oltásellenesek árasztják el a netet. A velük való vitába ugyanúgy belefáradtam, mint  a politikai párbeszédekbe, HÍVŐKKEL reménytelen vitázni, már Jézus is megmondta (legalábbis azt hiszem ő volt) , valami olyasmit, hogy "boldogok akik hisznek, mert nincs szükségük bizonyosságra". Ő ugyan aligha a feudálbolsevik Fideszre és felszopójára a KDNP-re, vagy a koronavírus elleni védőoltásra gondolt, de hát itt még az isten se tud okos lenni.

Refrén, Egyébként meg az a véleményem, hogy Orbán Viktor hazaáruló, rabló és tömeggyilkos és aki rászavaz az a cinkosa.

Apropos. Említettem, hogy kivágtak a HVG.hu kommentfaláról. Azóta mindenfélék történtek. Én magamban lezártam az ügyet és megkértem egy olvtársat aki rendszeresen kommentál ugyanott, hogy a nevemben búcsúzzon el a törzsközönségtől, mégse menjek el csak úgy, hogy azt se mondom fapapucs.

De ő azt mondta, megpróbál szót emelni értem a moderátornál, hátha sikerül visszakönyörögnie. Én igazából azt se tudtam pontosan mivel érdemeltem ki a tiltást, bár gyanús volt, hogy megsokallták a rendszeresen ismétlődő refrénemet a hozzászólásaim végén. Nemsokára jelentkezett a közvetítő és összehozott a rangidőssel, aki elég foghegyről, de utalt rá, hogy jól sejtem, a baj a refrénnel van. De visszaengedtek.  Így aztán ott folytattam ahol abbahagytam, a törzsközönség egyetértésével.

De nem az aktuális moderátoréval, ISMÉT kitiltottak. Megvontam a vállam, így jártam, akkor vége. Vitázni amúgysem volt kivel, meg méltatlan is lett volna. Én tudom, hogy minden szavam IGAZ volt, de OTT nem én vagyok az aki megmondja mi az igaz és mi a nem és mi az ami igaz, de esetleg valakire veszélyes. Lehet olyan szem a láncban aki többet kockáztat mint én aki már nem kockáztatok, leéltem az életemet, nincsenek már túszaim (akik állandóan kinövik a cipőjüket és minden szeptemberben iskolába kell őket indítani egy rakás pénzért stb), tehát szó szerint SEMMIT nem tehetnek velem. Ha fizikailag megsemmisítenek azt is lesz@rom.

De a közvetítő nem adta fel, kitartó lobbizásba kezdett és kivívta, hogy visszaengednek ha megígérem, hogy feladom a refrént. Rövid gondolkodás után elfogadtam a visszautasíthatatlan ajánlatot azért hogy szólhassak, mert nekem fontos és azt mondták többen, hogy nekik is az és ebbe gyorsan beletörődtem.

Szóval amnesztiával feltételesen szabadultam. De én olyan toleráns pali vagyok, hogy még őket is megértem. Talán az a baj, hogy nagy a terhelés a moderátorokon. Eleve egy rohadt lélekölő munka lehet, nyilván arra sózzák rá aki a legkisebb a rangsorban, utálja, de ez a belépő szint az újságíráshoz ( régen úgy hívták "slapaj" ami nem volt egy kifejezetten magasztaló jelző), tehát szűrőt használ bizonyos szavakra, amiket ha felismer a gép már vágja is ki. Engem például "zsidózásért" vágtak ki a NOL.hu ról, mert arra már nem volt energiája a moderátornak, hogy felfogja, hogy AZ EGÉSZ komment maró, gyilkos irónia az akkor még kökeményen antiszemita és rasszista Jobbik ellen. Mondjuk a 888-ról már csak simán igazságért vágtak ki egy életre, még a legelején, amikor kényesek voltak az ellenvélemények szűrésére, mert azt remélték, hogy majd akkor is lesz elég kommentár ha finnyásak.

Mondjuk, hogy pontosan mi a bajuk velem, azt egyenesben NEKEM nem írták meg. Állítólag  a "tömeggyilkos" volt  a baj.  Amúgy az ÉN mércém szerint 30000 covid halott a járvány azon felelősétől aki saját maga jelölte meg magát a védekezésért felelősnek jogszabályban, kimeríti a fogalmat. EZÉRT írtam. Mert szerintem a szavak igenis jelentenek valamit. Nem csak azért vannak, hogy elszálljanak a szélben mint a fing.

Persze mindenki érdeklődik, a kommenfalon állandóan magyaráznom kell mi történt, de egyszer majd ennek is vége lesz és megnyugodnak a kedélyek. Egy jellemző párbeszéd:

téged tényleg kivágtak innen valamiért? miért...?

A refrénért. Kétszer. Pedig az volt a lényeg.

A HVG válasza

Reméljük, nem, és ne ismétlődjön meg.

Nem fog mert megígértem. Fegyelmezett ember vagyok és tudomásul veszem, ITT nem én vagyok a házigazda. De ettől még nem értünk egyet mert amit leírtam annak minden szava igaz.

Hát itt tartunk. De miután EZ ITT AZ ÉN blogom, tudjátok,  a refrén mindig,  Egyébként meg az a véleményem, hogy Orbán Viktor hazaáruló, rabló és tömeggyilkos és aki rászavaz az a cinkosa. Valaki csinált rá egy mémet is, de nem találom.

József Sefcsik 2021.11.28. 18:11:10

Tényleg szép idő volt .Jó volt egy kicsit üldögélni az Amapolán ,beszélgetni.Kíváncsi vagyok,hogyan tudod olvasni az Elhordott Multjaink-at ? Én egyszerre nem tudtam négy-öt oldalnál többet elolvasni . Köszönjük a szerda délelőttöt ! Szép estét !

whale 2021.11.29. 05:11:21

Mi lenne, ha csak annyit írnál a hozzászólásaid végén, hogy REFRÉN? :) Egyébként nem az a legnagyobb tragédia, hogy ovi olyan, amilyen. Az a legnagyobb tragédia, hogy ez az ország, ez a nép, nemzet, LAKÓSÁG ott tart mentálisan, morálisan, intellektuálisan, hogy 12 éve a hatalomban tartja. Mert MOST aztán már tényleg senkire nem mutogathatunk, magunkon kívül. Ahol vagyunk....

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2021.11.29. 08:01:59

@József Sefcsik: A két könyv közül ezzel kezdtem. De az én eddigi eredményem még ennél is gyengébb. Miután mint említém, kissé fáradt voltam az oltástól, leheveredtem az olvasáshoz péntek délelőtt (este a hajón mást olvasok, van egy megkezdett könyvem). Előtte gondosan félreraktam a külső borítót hogy ne sérüljön, mégiscsak kölcsönkönyv, jobban kell rá vigyázni mint a sajátra. Na kinyitottam a könyvet és.....hopp már aludtam is. Szombaton még eddig se jutottam el, CSAK aludtam. Köszönöm a látogatást és a dús ajándékokat, ma az utolsó adag szalontüdő lesz az ebédem.
@whale: Gyakorlatilag ez van. A HSz-ek végén " a többit tudjátok..... a végére emlékeztek még....ide azt kell képzelni amit leírnom nem szabad stb." Azt meg, hogy a "testétől bűzlik a feje a halnak" már évek óta mondom, írom mindenfelé.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2021.11.29. 09:26:34

Az egyiket, amit valaki csinált nekem és néha valaki berakja a falra most is berakta "Ivaan" disqus.com/by/disqus_wc700rzrDm/

Kenny Wells 2021.11.29. 10:15:51

egyébként az a véleményem, h mindenben igazad van Tengerész. de az én megfejtésem bonyolultabb. 2011 vagy 2012 amikor a Jobbik szinpadon elegette az EU zaszlot. nem akarom tulromantikazni, de euroba ezer évig gyilkolászta egymást, legutóbb hetven éve, szoval annak hogy egy nemet, francia, holland, belga stb fószer odarak tizenix csillagot egy kék lepedõre, megsimizik egymás kezét, mosolyognak és azt mondják, na gyerünk, az en szememben nem kicsi jelentosege van. es akkor beveszik az ugart is a bulejba. es akkor kb 9 évre rá, gárdista (!) tömegek szeme láttára odaáll és elégeti azt a darab rongyot egy illetõ. nekünk ott volt a rubicon, cuccoltunk és irány külföld. azt mondtam akkor, kalandvágyoak vagyunk amugy is, nezzunk korul kinn. ha idehaza ez csak egy böffenet lesz, akkor hazamegyunk par ev mulva. ha nem, akkor viszont lesz jopar év elonyunk odakinn. lett.
szoval amit orbán elõad, az szerintem csak rálavírozás arra a tömeges néplélekre, fogékonyságra, amit a jobbik mért be elsõnek, na nem, mert a miép. nem mentegetni akarom, de valszeg ha tartotta volna magát a pógári vonalhoz, akkor most vona gábort lehetne refrénelni. itt van egy talajanyag. a jelek szerint tulipán nehezen nõ rajta, inkább csalán. üdv katalóniából, Kenny

József Sefcsik 2021.11.29. 13:49:28

@A Tengerész: Egyszerűen képtelen voltam 4-5 történetnél többet eleolvasni .Ennyi szörnyű ,rettenetes élet .Persze tudtam én egyet s mást, de így töményen,ez sok volt. A szalontüdős látogatást majd megismételjük .Felhívom Rozenstein Tibit,elmondom neki ,hogy meg voltál elégedve a szalontüdővel és mégegyszer megköszönöm .Az írásaid alapján rosszabbra számítottam,ami a beszédedet illeti.Szép napot !