Hajónapló

Egyszer elhatároztam, hogy építek egy vitorlás hajót, azon fogok lakni és oda megyek a világban ahova kedvem van. Erről szól ez a napló. Az utolsó napok egyből megjelennek, a korábbiak az oldal legalján a "következő oldal"-feliratra, vagy itt a jobboldali doboz "Archivum"-feliratára kattintva. (javaslom a "Tovább" rovatot ahol hetes bontásokban lehívható) Ez a vitorlás még nem "Ő", de pont ilyen lesz . A neve AMAPOLA. Egy gaffos ketch akinek ez mond valamit, akinek nem, annak csak annyi, hogy egy retro hajó, mintha 100 éve épült volna. Küllemében a vitorlás hajók aranykorát idézi, azt az idõt, amikor a Panama csatorna még nem létezett, ezért a gõzhajók nem versenyezhettek a Horn fokot megkerülve a vitorlásokkal, mert nem tudtak útközben szenet felvenni és annyi nem fért beléjük, hogy megtegyenek egy utat Európa és a távolkelet között. Ezért az óceánok hullámait gyönyörûséges vitorlások szelték, és nem sejtették, hogy nem sok idõ múlva megtörténik velük az a szégyen, hogy árbocaiktól megfosztva, gõzhajók vonszolják õket szénnel és egyéb ömlesztett árúval megrakodva uszályként.... Nos hogy honnan a név? "AMAPOLA", az a múlt század húszas éveiben volt világszám, mely egyik kedvencem, (nem utolsósorban a Volt Egyszer Egy Amerika c. film Moricone- , illetve a Los Iindios Tabajaras délamerikai folk feldolgozás nyomán,de a három tenor is danolta ( http://www.youtube.com/watch?v=209Se4Dbm90 ) valamint egy régenvolt hondurasi egzotikus tengeri kikötõ. Amúgy spanyol szó és mákvirágot illetve pipacsot jelent, ami anyám kedvenc virága volt, csak vadon él, ha leszakítják azonnal elhervad, hiába teszik vízbe. Nem mellékes elõnye, hogy a kikötõi bejelentkezésekkor könnyen betûzhetõ, minden náció ki tudja mondani, nem úgy mint tengerész koromban amikor lebetûztük a "PETÕFI" büszke magyar tengerjáró nevét mondjuk Szingapúrban ( papa, echo, tango,oszkar, foxtrott, india) hát aztán ezt ahogy a kínaiak kimondták...., nem tudom ki ismert volna rá. Szép, szép és nemzeti büszkeségünket tápláló, egy magyar név, de csak itthon használható mondjuk ilyen mint a Csokonai, vagy Ady, vagy, hogy tovább idézzem a ténylegesen valaha létezõ magyar hajónévben megtestesült idoljainkat, Vörösmarty, esetleg Székesfehérvár. A tervezést, majd az építést 2004-ben kezdtem. 2006 január elseje óta csak ezzel foglalkozom. Pillanatnyi pozició: 47 fok 27 perc 35,60 másodperc északi szélesség, 19 fok 04 perc 29,97 másodperc keleti hosszúság. Fentieket sok évvel ezelőtt írtam. Időközben sokminden változott. Rájöttem, hogy a hajózást nagyon szeretem, de sokkal jobban szeretek építeni valamit. Miután a hajónak kell egy kikötő, lett egy saját ház kikötővel Ráckevén, azt építem fejlesztem mostanában, tehát a hajóblog életmódbloggá változott.

Friss topikok

  • A Tengerész: @táncoslábú laces: Ja és ha házat lehet akkor tartályt mért nem? videa.hu/videok/film-animacio/haz... (2024.04.27. 02:58) Csütörtök.
  • A Tengerész: @Advocatus Diaboli: Mmmm....annak a perlon zsinórnak egy szála is megtartja a testsúlyomat, de van... (2024.04.27. 02:41) Péntek.
  • A Tengerész: @Édesvíz: Welcome aboard Édesvíz! Hogy az ördögbe bukkantál MOST erre a régi bejegyzésre? (2024.04.19. 01:49) Csütörtök.
  • KAMA3: Hasonló a történet, mikor kihívják az informatikust a céghez, ahol összekuszálódott a rendszer. Cs... (2024.04.17. 10:29) Kedd.
  • Paduc: Kiegyeltem a a magaságyások deszkáit. Aztán lekentem még egy réteg lazúrral a paradicsompalántákat... (2024.04.11. 20:42) Vasárnap.

Linkblog

Kedd.

2013.11.26. 20:17 :: A Tengerész

A falak, padlók és burkolatok bontásakor keletkezett sittet visszatalicskáztam a házba és a felszedett padló alatt feltáruló nagy gödörbe borítottam. Félig se telt meg az öt talicskányi anyaggal. Kitaláltam,  hogy hogyan fogom összeszedni a mosogató, mosdó, zuhany, WCcsésze, mosogatógép szennyvízét, elbringáztam az "Építők Árúházába" http://www.keve-steel.hu/ és megvásároltam ehhez a csöveket, idomokat. Összeraktam az elejét és az egyelőre még a régi helyén lévő mosdót rákötöttem a végleges csonkra, egyelőre még flexibilis csővel, hogy ne maradjunk a házban mosogatás, kézmosás lehetőség nélkül. A régi villanybojlert is visszaraktam a falra még több nappal ezelőtt (egy hálóban lóg) és falak bontása miatt elmúlt csövek mosdóhoz menő maradékához hozzáapplikáltam. ( Egy napig voltunk melegvíz nélkül, azt hittem jó lesz így, de egy nap elég volt, hogy rájöjjek, nagyon spártai a kézmosás. )Megkerestem a Sári Istvánt és kölcsönkértem tőle a betonkeverőjét, amit szívesen felajánlott korábban.  Meglepetést okozott a gép, mert én egy olyan kezesebb méretűre számítottam, de amikor levette róla a ponyvát láttam, hogy ezt nem tudom egyedül áthúzni hozzám az utca másik végére, mert ahogy SI mondta ez olyan "haladós"  betonkeverő.  Belefér 5-6 talicska anyag, szóval egy köbméter az három keverés. Szerencsére szívesen elvontatta az autójával hozzám, fontos volt, hogy időben a kapun belül kerüljön, mert a kapuba lesz deponálva a sóder és ha már itt lesz nincs hely behúzni a telekre.

Akit idegesít a politika az itt hagyja abba az olvasást, én idekopyzok egy cikket aminek minden szavával egyetértek, csak azt nem értem, hogy lehet az, hogy olyan, magukat kormánypártinak valló embereknek, akikre amúgy egyéb okból tisztelettel nézek, hogy nem veri ki a szemét, hogy nem lesz tőle gyomorgörcsük, hogy ez a sötét bolsevik banda uralkodik felettünk. Tévedés ne essék a másikakat se gondolom sokkal különbnek, tehát az, hogy "debezzegakomcsik, "agyurcsányamikorbevallotta", az nekem nem ellenérv, mert attól még ami most megy az gyalázat. A legnagyobb szégyen az, hogy a nemzet ezeket a gyöngyszemeket volt képes kiizzadni magából.

Szavazócsere

A 2010 májusában felállt új Fidesz-kormány szinte azonnal hozzáfogott a 2014-es választás megnyeréséhez. Többlépcsős, zseniális tervet eszeltek ki. Először is megváltoztatták a választáseljárási törvényt. A korábbi kétfordulós választást egyfordulósra faragták. Átrajzolták a választói körzeteket úgy, hogy az nekik kedvezzen. A választási bizottságokba saját embereiket ültették, eltörölték a kampánycsendet – ezentúl a választás napján szabad lesz szórólapokat, ajándékokat osztogatni, szavazókat buszoztatni. És ami a legfontosabb: új magyar állampolgárok (nagy valószínűséggel új fideszes szavazók) toborzásába fogtak. (Ki emlékszik már arra, mivel kampányoltak 2004-ben a kettős állampolgárságról szóló népszavazáson, gondolták magukban, amikor váltig azt állították, hogy a külhoni magyaroknak adott állampolgársággal nem jár szavazati jog. És jól gondolták.) 

A miniszterelnök helyettese kapta az új magyar állampolgárok verbuválásának nehéz és felelősségteljes feladatát. Nagy elánnal vetette bele magát a munkába. Három és fél éve minden követ megmozgat a cél érdekében, ha kell, lóháton vonul be Kézdivásárhelyre. A határon túli magyar konzulátusok dolgozói alig győzik a munkát, izzanak a telefonvonalak. Rendszeresen járják a vidéket, a falvakat, a városokat, és agitálnak, népszerűsítik a Fidesz-kormány nagylelkű ajánlatát: a magyar állampolgárságot. S a mélyen hívő, magát kereszténydemokratának valló politikus fáradozásai egyáltalán nem eredménytelenek: mára mintegy ötszázezer új magyar állampolgárral gyarapodott nemzetünk, ők várhatóan szavazni is fognak abban az országban (Magyarországon), ahol nem élnek, nem fizetnek adót, és nem viselik a voksolásuk következményeit, viszont leszakítják a magyar állampolgárság gyümölcseit, ha szabad ilyen képzavarral élnünk. Az ellenzék joggal feltételezi, hogy ezek a határon túli új magyar állampolgárok hálájuk jeléül a Fideszre fognak szavazni.

S nyilván erre számít a Fidesz is, hiszen az egész hadműveletnek ez a lényege, ez a célja. A kormányzó párt még a kényelmükről is gondoskodik: akár levélben is elküldhetik szavazatukat. (Hogy a postán érkező voksokat kik és miként fogják ellenőrizni, azt egyelőre – és tartunk tőle, a választás napján is – sűrű homály fedi.) 

Tudjuk, Magyarország jobban teljesít, ezért a tényleges munkanélküliségi ráta a közmunkazsonglőrszám ellenére is jól tartja magát, az államadósság szépen emelkedik, és több helyet javítottunk lefelé az EU tagállamainak gazdasági teljesítményt mutató listáján. Bár az utóbbi időben a rezsiköltségek napról napra csökkennek, mintegy félmillió türelmetlen honfitársunk nem várta meg, amíg teljesen ingyenes lesz a gáz- és egyéb energiafogyasztása, hanem saját, előrehozott választást tartott. Fogta a sátorfáját, és külföldre ment élni, tanulni, dolgozni – kőművesnek, pincérnek, orvosnak vagy ápolónak állt Európa valamelyik, még Magyarországnál is boldogabb országában. Feltételezhető, hogy az ő voksaikra nem számíthat a Fidesz (elvégre miatta mentek el), s talán büntetésből, az ő kényelmükről nem gondoskodik Magyarország Kormánya (így, nagy K-val, ahogy hirdeti magát). Barátságtalan viselkedésük miatt ezek a hálátlan, ficánkoló magyarok nem szavazhatnak levélben, hanem csak és kizárólag személyesen. Nekik el kell fáradniuk a legközelebbi, esetenként több száz kilométerre levő magyar konzulátusra a választás napján. 

Tehát itt állunk most kétszer félmillió külföldi magyarral, akik szavazásra jogosultak a jövő évi magyar országgyűlési választáson. Mindkét halmazban magyar szívek dobognak, ereikben magyar vér csörgedez. Mégis, az egyik halmaz – az erdélyi, a vajdasági, a felvidéki, a kárpátaljai – csak felad egy borítékot a szavazatával, míg a másik halmaznak, a Magyarországon született és magyarországi lakcímmel rendelkező, de külföldön élőnek személyesen kell megjelennie az illetékes magyar külképviseleten. Őket diszkriminálja a Fidesz-kormány új választási törvénye. (Azt az apróságot már nem is említjük, hogy ez a megkülönböztetés a Fidesz saját alaptörvényébe ütközik, valamint számos nemzetközi egyezménybe, amelyet Magyarország is aláírt.) S itt jön a Fidesz diabolikus mesterterve! Mert ezzel a módszerrel egyszerűen kicseréli a várhatóan ellene voksolókat olyan szavazókra, akik várhatóan melléjük húzzák az ikszet. Ráadásul még a csillagok szerencsés állása is úgy hozta, hogy egyezik a létszám. Csak az a kérdés: mennyiben tekinthető majd az így lebonyolított választás szabadnak és demokratikusnak? És az EU szó nélkül lenyeli-e ezt is, ahogy – néhány halk cümmögést leszámítva – tűrte a Fidesz három és fél év alatt levezényelt demokráciarombolását, a jogállamiság és a sajtószabadság felszámolását? Elismeri-e legitimnek a 2014-es új Fidesz-kormányt? Ha igen, végképp nem lesz egyetlenegy akadály sem a Fidesz gőzhengere előtt. Minimum húsz évig. Ahogy ígérték.

Markó Beáta
 
 Azt már én teszem hozzá, hogy nem tarom hatalmas katasztrófának, ha a Fidesz fogja nyerni a 2014-es választást is.  Merthogy ettől a balf@sz ellenzéktől nem várom a haza sorsának jelentősebb jobbrafordulását.
Erőszakos zsebtömők,  tehetségtelen túlmozgásos akarnokok, puhány zsúrpubik, programtalan széteső viccespártok mitől lennének képesek a hazának jövőt kitalálni és levezérelni? Az lesz a forgatókönyv, hogy Orbán megvalósítja az újbolsevik Magyarországot, ami ugyanúgy a fejére omlik, mint az előző a régieknek. Közben kib@sztunk az ablakon egy emberöltőt és magunk elé utasítottunk még úgy 6-8 országot, amik a gengszterváltáskor még mögöttünk kullogtak.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amapola.blog.hu/api/trackback/id/tr765659532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silvermoon 2013.11.27. 04:46:16

Szoval ha en esetleg szavazni szeretnek, akkor nekem ehhez haza kene utaznom kb fel millioert. Egyebkent eppen a fent irtak miatt sem mennek szavazni, de azert ezt a manipulaciot megiscsak ocsmanynak tartom.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2013.11.27. 07:07:45

@silvermoon: Ha a "haza" alatt az USA-t érted akkor így van. Gondolom nincs minden szövetségi államban magyar követség, tehát neked még Floridából is el kéne utaznod szavazni Washingtonba, ami kicsit nagyobb távolság mintha valakinek Komarnoból át kéne sétálni a hídon Komáromba szavazni. De ez utóbbi fáradságtól megkíméli a derék kormányunk a szlovákiai magyart, miközben téged párezerszer ilyen hosszú útra kényszerít, ha állampolgári jogodat akarod gyakorolni.De ha a szomszédod aki USA állampolgár, magyarul csak annyit tud amennyit tőled megtanult, de bemegy a magyar követségre és kimutatja a magyar felmenőit, kaphat magyar állampolgárságot, ettől kezdve levélben szavazhat. Aki magyar állampolgár, de külföldön él az csak a követségen szavazhat. Most képzeld el, ha a szavazás napján az Angliában élő magyar állampolgárok valóban odamennének szavazni Londonba a követségre úgy százezren! Vagy Ausztráliában keresztbe utaznak egy földrészt egy vagyonért, miközben diplomás mosogatóként, takarítóként, babysitterként dolgoznak. Nyilván nem fognak. És ezt pontosan tudják a bolsik, ezért faragták ki így a szabályokat.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2013.11.27. 07:11:30

@silvermoon: Ja és hallgattam a rádióban amikor az állampolgári jogok biztosa ezt elmagyarázta, hogy ez így nagyon helyes, nem sért jogot. Végülis a jogegyenlőség úgy szól, hogy mindenkinek joga van palotában vagy a híd alatt lakni.

silvermoon 2013.11.27. 14:18:23

@A Tengerész: Ezt a reszet a disznosagnak meg nem is ismertem. HA bele gondolok, h nekem kozel 40 ezer dollaromba es 8 evi rohangalasba idegorlo kihalgatasokba kerult a "zoldkartyam" ami meg nem is allampolgari jogokat biztosit, es utanna MEG 5 ev mulva "applajolhattam" az allampolgarsagert ami ujabb ezresbe van, hat ezek utan ugy erzem ezek ARULJAK az orszagot. Aki ezekre szavaz, bocsanat a kifejezesert de igen nagy hulye, vagy mint ahogy irod fingja sincs az egeszrol es nem is erdekli de egy kis buszozasert meg "felkiloalmaert" miert is ne irna ala egy cetlit ami neki ugyis seckojedno.Rengeteg disznosag folyik vilagszerte de ez azert megiscsak sok.

silvermoon 2013.11.27. 14:24:28

@A Tengerész: UI : De ezert az allampolgarsagert nekem meg kelett tanulnom "eleg jol" angolul es be kelett magolnom az amerikai tortenelmet amibol VIZSGANOM kelett a szigoru birak elott. VAlamint unnepelyesen eskudnom kelett az amerikai "zaszlora es ami avval jar". Es akkor egy kuka cseh akine mar nem is erti a magyar szot, es koze sincs az orszaghoz irhat egy levelet h erre vagy arra szavaz?? HAt hulyek ezek ???

Kis ember 2013.11.27. 19:03:13

Minden embernek olyan felesége van, amilyet érdemel. És minden népnek olyan kormánya, amilyet érdemel. Szerintem már írtam a Beatrice együttes dalából idézett szöveget, miszerint:
"Azért szar ez az egész világ, mert ti, emberek szarok vagytok.
És én is, én is egy kicsit."

silvermoon 2013.11.27. 21:54:50

@Kis ember: Ebben lehet valami, de en azt hiszem azert embere valogatja en fel epitettem magamnak az en kis vilagomat amiben jol erzem magam. Akinek nem sikerult az vessen magara. Az or-ban meg la van sz@rva...!Meg a nyugdijamat is ra hagytam koltse a gyogyszerre.

harpi5 2013.11.28. 09:04:39

@A Tengerész: Hallottam egy még jobb példát. Az erdélyi kettős állampolgárságú magyar kiment Londonba, és együtt mosogatja a tányért egy budapesti magyar mérnökkel. No az erdélyi nyugodtan szavazhat levélben, a budapestinek meg el kell mennie a követségre, ami ugyan alig van 35 km-re, de mégis!!!! Hol itt a jogegyenlőség. Minden gondolkodni képes, és nem bunkó fideszbirka módján bégető ember már a kezdetektől tudta, hogy mire megy ki a játék. A "kárpátmedence géniusza" semmi mást nem csinált, csak a hatalmát erősítgette, és butította a már amúgy is elbutított nép egy részét.@Kis ember: Igazad van abban, hogy ki mit érdemel. A baj csak az, hogy akik megválasztották, minden, a zsebüket is érintő, ellenérv ellenére is hisznek a maguk felcsúti Olimposzon pöffeszkedő istenében. Ebből is az látszik, hogy mennyire le vagyunk maradva (nem csak gazdaságilag, hanem szellemileg, a fejlettebb nyugattól, és megmaradtunk a vad keleti szinten, hogy a magyarok nagy többségének "apakomplexusa" van. Mindig kellett nekik egy vezér, aki után mehettek, és aki néha lökött nekik valami koncot. Különösen a választások előtt. Tipikus szolgalelkű hozzáállás. Aki pedig ezzel szembeszáll, azt a feldühített birkanyáj és csürhe csőcselék eltiporja. Az erős vezér figura I. István királytól, orbánviktorig tart, beleértve még a ferencjóska apánkat is, akinek valahogyan elfelejtették az uralkodása kezdetén kivégzett több száz honvédtisztet. Hiába, ez mutatja a legjobban a birka nép gondolkodásmódját, illetve a NEM gondolkodását és elmaradottságát. Sajnos be kell látnunk, hogy nem vagyunk érettek még a normális létre, legalább is a nagy többség. A szolgaság, és a feudalista stílusú apáskodás és gyámkodás kell a birkáknak. Ami pedig az ellenzéket illeti, ahogyan én látom, mind csak pozíciókat akar szerezni a parlamentben, néhány zsíros képviselői és bizottsági helyet.

temtom 2013.11.28. 22:38:23

Adalék:

Az a magyarországi bejelentetett lakcímmel rendelkező magyar állampolgár, aki a szavazás napján külföldön tartózkodik, jogosult leadni a szavazatát a külképviselet hivatalos helyén.
Ez 23 éve VÁLTOZATLANUL így van. Nem a Fidesz változtatta ilyenre.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2013.11.29. 13:29:44

@temtom: Jaj Tamás.... Tényleg nem érted??
Vagy magadat is ámítod? Igaz amit írsz. És? Azt viszont, hogy idegen állampolgárok akik nem itt élnek, nem itt adóznak, tehát az állampolgári kötelességeik alól mentesülnek, viszont az állampolgári jogaikat gyakorolhassák, azt a Fidesz találta ki. És ez alatt a 23 év alatt megszázszorozódott a kint munkát vállalók száma. Te tényleg úgy gondolod, hogy ha 23 évvel ezelőtt fekete-fehér TV-t néztünk akkor most is azt kéne?

temtom 2013.11.29. 15:42:50

@A Tengerész:
Értem. Azért kezdtem azzal, hogy "adalék".
Továbbra is lelkesen olvasom a blogodat, kedves Tengerész. Számtalanszor akartam már hozzászólni, (politikai témákhoz)de mindig sikerült visszafogni magam.
A blog követőinek nagyobb része azonos állásponton van veled, mely szerint a mostani kormány úgy rossz, ahogy van.
Szerintem meg nem.
Itt, ezen az oldalon törpe kisebbségben vagyok ezzel a véleményemmel. Tudom. Ezért nem írtam be mostanában semmit. Azt is fegyelmezetten lenyeltem, hogy emiatt gyenge-elméjűnek, hülyének, vaknak, ...és még ennél sokkal randább jelzőkkel ellátottnak titulálsz engem te is, meg a kommentelők nagy része is. Nem úgy, konkrétan, hogy a Temtom hülye, hanem úgy, hogy aki a Fideszre szavaz, az MIND hülye.
Pedig csak annyi történik, hogy más oldalról nézzük a dolgokat. Más újságot olvasunk, más rádiót hallgatunk, más barátaink vannak. Én történetesen olvasok Magyar Narancsot meg Élet és Irodalmat is, és rendszeresen hallgatom a Tilost meg a Klub-rádiót, mégis a Fideszre szavaznék holnapután, ha most vasárnap lenne a választás.
Az "adalékot" csupán azért írtam ide, mert az általad bemásolt írás azt sugallja, hogy ezt is a gonosz Fidesz változtatta ilyenre, pedig nem.
Ha már belekezdtem: A szavazókörzetek átszabása -mint kifogás- teljes humbug a baloldal részéről. Nem azért fognak veszíteni tavasszal a szocik, mert két-három budapesti utcát vagy egy-két háztömböt idébb vagy odébb soroltak a korábbiakhoz képest.
Amiről meg azt hiszed, hogy nem értem, azt nagyon is értem. :)
A nagykövetségen személyesen szavazó londoni vendégmunkások, és az Erdélyből levélben szavazók közti különbségtétel szerintem sem igazságos. Viszont REMEK ötlet. Ha nekem lenne kétharmadom, én is így csinálnám. :) :) :)
Mielőtt elkezdenének anyázni a többiek: Kedves Édesanyám erkölcsös életet él, 73 éves, kicsit beteges és gyenge, kérem, hogy ne bántsátok.
Sejtem én is, hogy milyen az, amikor az indulat és az utálat elborítja az ember agyát. Sokan így vannak itt a blog-olvasók közt, hogy ha meghallják, hogy Orbán Viktor, akkor leszáll a lila köd, és vagdalkozni, káromkodni kezdenek. Én is így voltam ezzel néhány éve Gyurcsány Ferenc nevének hallatán.
De most már nem bosszant a saját magába szerelmes csepürágó pojáca, inkább csak nevetek rajta.
És nem nevezem a híveit gyenge-elméjűnek, hülyének, vaknak...

Kis ember 2013.11.29. 20:32:18

@temtom:
"szerintem sem igazságos. Viszont REMEK ötlet. Ha nekem lenne kétharmadom, én is így csinálnám."
Akkor te nem tartod magad igazságos embernek.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2013.11.29. 22:45:34

@temtom: Most mit mondjak erre Tamás? Igazságtalannak lenni ha az embernek megadatott hozzá a hatalom az ezek szerint remek ötlet. F@sza. A teljesen demokratikusan megválasztott Hitler, vagy az ugyancsak bolsevik ( többségi, mint a 2/3) Sztálin is így gondolta, ők is f@sza gyerekek voltak.

temtom 2013.11.30. 09:50:06

@A Tengerész:
Na, ez az. :) Nem véletlenül tartózkodtam eddig a politikai jellegű hozzászólásoktól. Máris megkaptam a ledorongolást Kisembertől is meg tőled is. Maradnom kell inkább a sömjék, vagy sömlyék témánál. :)

Tudomásom szerint mi hárman (Tengerész, Kisember, Temtom)ültünk már tengeri hajó mentőcsónakjában. Amennyiben a luxus személyszállítón is van mentőcsónak gyakorlat.

Tételezzük fel, hogy Deni kutya most nincs velünk és akkor hajótörést szenvedünk. ( Előkép: Jerome K.Jerome: Három ember egy csónakban - nem számítva a kutyát)
Sodródunk. Epir-bólyánk, jelzőrakétánk nincs. Előző nap bőséges eső eső esett, vizünk van, de hetek óta nem ettünk.
Éhesek vagyunk. Nagyon. Kisember és Tengerész úgy dönt, hogy nincs más hátra, megesszük Temtom barátunkat.(Nem azért, mert Fideszes, hanem mert különben mind a hárman éhen halunk.)

Igazságos? Nem. Kétharmad? Igen. :)

harpi5 2013.11.30. 10:35:22

@temtom: Nos a felhívásodra, hogy ne bántsuk beteg édesanyád, még ha szimbolikus is a dolog, hidd el, hogy én soha nem bántanám, sőt ki merem jelenteni, hogy eme blog hozzászólói közül senki!!! AMÚGY EGY DOLOGÉRT NAGYON IRIGYELLEK! Azért mert így hiszel, ilyen erősen, sőt ki merem mondani, ilyen VAKON! Nekem, különben ha figyelmesen elolvasod a bejegyzésemet, hasonló a véleményem az MSZP-és birkákról, Fidesz birkákról, Jobbikos, stb. birkákról. Én sajnos már eljutottam oda, hogy NEM VAGYOK HÍVŐ egyikük irányában sem. Azért persze felőlem mindenki abban hisz amiben akar, TE IS, csak azt nem szeretem, ha rákényszerítik az embert arra, hogy kötelezően abban kell hinni, amiben ők. Ebből volt már részem, mint nagyon sok másnak, (neked is) 1947 és 1990. között. Sajnos nekem ez az időszak az életem legnagyobb részét tette ki. A most (általad vakon hitt rendszer) ugyanazt akarja rám (ránk) kényszeríteni. Kísértetiesen hasonló, központosított, egyeduralkodói, despota "kedves vezetővel" Ezt azért talán te is látod. Bár mondhatod azt is, amit a fentiekben általad idézett J.K.J. könyv elején olvastam, hogy "Mindennek meg van a maga hátránya, mondta az egyszeri ember, amikor kifizette az anyósa temetési számláját." Ezért amellett, hogy teljesen elvetem az ily irányú nézeted (és valószínűleg te is az én semmilyen irányú, hanem inkább abszolút kiábrándult, és mindenféle diktatúrát elítélő nézeteimet), én úgy vélem jogod van azt tenned ami neked tetszik, egészen addig, amíg nem akarsz másokat valamire rákényszeríteni. Ez a te esetedben a néhány bejegyzésed alapján nem állhat fenn, de a szeretett pártod nagy többségének üvöltő gyűlölködésében igenis meg van. Azért ezen a blogon, az éles elítélésen kívül, nem találhatsz olyan ordenárén fröcsögő, gyűlölködő hangot, mint amit sok máson olvasni lehet. Azért abba a mentőcsónakba beszállnék mellétek, mert rajtam sokkal több az ennivaló, finom zsíros falatok, és akkor a 2/3 meg az 1/3 békében eszegethetne egymás mellett, de nem egymásból.
süti beállítások módosítása