Tegnap villanyszerelés volt J szüleinél, ma meg duguláselhárítás. Vannak dolgok amik működhetnének jobban is. Annakidején úgy gondoltam, hogy az a jó, ha minél kevesebb lyuk van a hajó fenekén. A seacockok, kingstoneok fenékszelepek örökös hibaforrások, ad abszurdum egy hajó elsüllyedését is okozhatják. Az, hogy nem külső hűtővízzel megy a motor, szerényen jegyzem meg zseniális ötlet volt részemről, amit az ÉN szememben semmit nem csökkent az, hogy később kiderült már "ki volt találva". Viszont ha most csinálnám a hajót, a mosogató lefolyóját a legrövidebb úton kivezetném a hajófenéken, de hát anno úgy gondoltam, hogy összehozom a mosdó lefolyóval, hogy csak egy lyuk legyen a hajófenéken. Ez azt eredményezte, hogy az elhúzásban lerakodik a zsíros trutyi és úgy évente egyszer teljesen eldugul. Na ezzel a gusztustalan melóval kellett ma foglalkozni. Így néz ki tőle a szép fehér head.
Csütörtök.
2012.10.25. 18:37 :: A Tengerész
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dismay22 2012.10.25. 20:31:40
hetvegen a csap es a wc jon:)
Műszaki 2012.10.26. 06:18:33
Mihalik Péter 2012.10.26. 09:08:32
egeresz 2012.10.27. 01:15:44
Ha mar felig eldugult a cso, akkor a bacik fellazitjak a cuccot, es teljesen eldugul a cso...
masik veglet a tomeny NaOH, natronlug, (lefolyotisztito neven lehet kapni 50%-ost) az megesz mindent ami zsir, haj, feherje, aluminium, cink; megfogja az uveget; vizzel erintkezve felforr, kifrocskol es kimarja a szemedet.
A hideg zsiroldo az kisebb tomenysegu KOH, kalilug, hatasa es veszelyei is hasonloak.
Arrol viszont nem hallottam, es ki se probaltam, hogy a sosav barmit is csinalna a trutyival.
Amikor kis hazunkat csoveztuk, ragaszkodtam a mosogato 50-es csovel valo bekotesehez. Nagyon 40-essel akartak szerelni, merthogy az a szokas. 45 fokos lejtessel 8 ev alatt maradt benne 30 mm szabad atmero..