Kiszabtam a középső evezőpadot. Ez az ami befogadja a svertszekrényt is. Dupla lesz, kell még egyet kivágjak, de abbahagytam a "csónakázást", mert a szép időt kihasználtuk tűzifa fűrészelésre, behordásra. Elraktároztunk a cockpitban egy jó hétre való anyagot, ha netán esősre fordul az idő ne kelljen a partról szállítani, vizes fát tüzelni. Amúgy az a menetrend, hogy amikor kimegyek melózni a csónakon viszek magammal egy vagy két nagy vödröt ( az ovális 17 literes festékes, ragasztós vödröket használom e célra) és amikor visszajövök ebédelni, vagy este nyugovóra térni, hozok be egyúttal tüzelőt magammal. De ma olyan szép volt az idő, hogy egy csomó 60 centis tölgy parkettát ami nem fér be a kályhaajtón kettéfűrészeltem a parton és be is hordtuk a bontott vakpadlóból felaprított gyújtóssal egyetemben.
Délután csináltunk "J"-vel fóliából a hajóépítő helyemre egy akkora superlátot, ami alatt elfér a csónak és a munkaasztal is. Holnap csinálok neki oldalakat is valami hulladékból ( a Syntexkereseknek vannak nagy papundekli táblái, azok szerintem alkalmasak lesznek e célra) és akkor ebben a kunyhóban villannyal fűtve tudok dolgozni, mert a csarnokban csak 8 fok volt reggel, én is fázom, de ami nagyobb baj az Epoxigyanta is. Juteszembe. tegnap hozott halálosztó egy szilós kartust és tejfölöspoharakat, abraxas meg tejfölöspoharakat, szóval lesz mibe gyantát keverjek, lesz miből gyantát tuszkolljak a résekbe, köszönet érte. Mindazonáltal ha valakinek van még kihasznált kartusa azt szívesen fogadom, mert nem tudom hányszor tudom felhasználni azt az egyet.
21:21 Mai ajánlatom https://www.youtube.com/watch?v=O2lFbQSCC5Y
You can checkout any time you like,
But you can never leave!