Lassan már csak a szemizmaimmal, vagy a térdemmel fogok tudni dolgozni. Merthogy valami miatt a jobb hüvelykujjammal se igazán tudok erőt kifejteni, mert fájdalmas amikor valamit keményebben szorítok. Egyelőre erőltetem, az szokott használni a fájdalmak ellen. Ma a hasára fordítottam a csónakot (a búvárok segítettek, még szerencse, hogy valakit mindig el tudok kapni ha kevés a kezem) és a korábban kivágott szkegeket hozzáillesztettem a fenékhez. A két kereket is pontos méretre csiszoltam a jó kis fúrógépállványomra fogatva sikítóval, meg smirglivel. Szegény ember vízzel főz, jelen esetben fúrógéppel és sikítóval esztergál. Elkezdtem a kerekeket tartó kengyeleket kivágni saválló lemezből.
Péntek.
2012.01.27. 20:51 :: A Tengerész
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Jonathan 2012.01.28. 10:40:32
"...Ma a hasára fordítottam a csónakot (a búvárok segítettek..."
:D Gyönyörü munka Vilmos, de kerlek ne tedd tönkre magad!!!
tabulator 2012.01.28. 10:51:10
A lehetőleg austenites rozsdaállót 1-es flexxel szabom ki. Éleket, felületeket eldolgozom, aztán egyedi hajlítósablonnal satuban hajlítom meg, mert nincs nagy karos ollóm és élhajlító gépem sincs. De ha lenne, ez a nyúlós anyag akkor is nehezen alakítható. Nekem öszvissz öt db kengyel kellett. egy-egy jobbos, balos felfele hajló, egy-egy jobbos, balos lefele és hátra hajló és egy tökegyszerű. Nekiálltam, precízkedve elkészítettem a kívánt darabokat és "csak" ennyi lett a selejt:
www.kepfeltoltes.hu/120128/DSCF0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De amiket beépítettem azok majdnem tökéletesek.
A járművem ez a kategória csak az enyém sokkal gyorsabb lesz:
www.youtube.com/watch?v=K92Yp69ylTc&feature=related
És sokkal szebb lesz de nem ennyire mint ez a behúzható kerekű angol Dragonfly (ukrán Aeros gyártmányú megerősített "Discus" gyalogszárnnyal):
www.youtube.com/watch?v=NjSTLer164c&feature=related
Jó munkálkodást kívánok, tetszik a hajócska.
tabulator 2012.01.28. 12:39:22
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.01.28. 23:24:15
A kerék jobb így hogy keskeny (12mm vtg.)és tömör, kisebb vízben az ellenállása mint a gyerekkocsikeréknek.