Ma délelőtt tettünk egy újabb próbautat. Minden a legnagyobb rendben volt. Egy ami lehetne jobb, de már számítottam rá, a max sebesség nem éri el a hét csomót. 6,8 volt a legtöbb amit mentünk, a normál utazósebesség valahol 4 és 5 közt van. Ha fent lesz a fordulatszámmérő azt is tudni fogom milyen fordulatok tartoznak ezekhez, most csak úgy fülre, kb. félfordulat. Lementünk a csőhídon túlra, ott fordultunk, a megtett út volt 4,9 tmf. Ezzel a sebességgel egy erős hátrával egy-másfél hajóhosszon belül megáll a hajó. Próbáltam a hátrafelé menetet is tartósan, egész jól belejöttem. Ma szembeszél volt kikötésnél, kicsit csúnyábban sikerült mint tegnapelőtt, mert csáklyával kellett odahúzni a végén a hajót. Meg kell csináljam a kipufogódob csőcsatlakozását a hálóban, mert pillanatnyilag erős gázadásnál befüstöl, délben csöngettem le a manővert és még mindíg büdös van bent. Viszont a hűtés rendben működik. Az olajhőmérséklet megáll 100 fokon, tehát úgy tűnik olajhűtőre nincs szükség.
Szombat.
2010.09.18. 19:52 :: A Tengerész
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
huomate 2010.09.18. 20:15:24
Szilos Gábor 2010.09.18. 20:28:15
Gratulálok, már rég óta olvasom a blogot és drukkolok! Én mondjuk a motorokért nem vagyok oda, inkább az érdekelne, hogy mikor lesz az Amapola vitorlás hajó? Ja, és merre akarsz majd elindulni? Felfele a Dunán? Nem kell ahhoz majd nagyon sok gázolaj?
dobro (törölt) 2010.09.18. 21:43:45
Szurkolok Neked, kívánom, hogy ezeken az apró finomitásokon után ne legyen komolyabb problémád. A telet hol akarod tölteni? Üdv: D.Józsi