Összeraktam a dinghy rudazatát. Vitorlám persze még nincsen, ezért az első és hátsó éleket egy-egy madzaggal helyettesítve felhúztam ezt a "láthatatlan" vitorlát. Nagyon lendületes képet mutat, majd holnap lefényképezem. Elkezdtem összeragasztani az evezőknek az anyagot. Délután nem volt csónaképítés, a Tilos Rádió 20 éves fennállása alkalmából készülő könyv kapcsán készített velem, mint "őshallgatóval" riportot két kislány, én a szokás szerint elárasztottam őket a mondataimmal, az már az ő dolguk, hogy hogy fogják bepréselni a rendelkezésre álló oldalterjedelembe.
Vasárnap.
2012.02.19. 22:18 :: A Tengerész
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jobbikbal · http://www.facebook.com/photo.php?fbid=312647675440551&set=a.144971282208192.19220.100000859632031&t 2012.02.20. 09:26:38
harpi4 2012.02.20. 12:04:34
Giekbaum = pányvadorong (farvitorláé). Angolul: the spanker-boom, main boom of a sloop. Franciául: le gui ou baume. Olaszul: la boma. Vastag faszáll, mellyel a farvitorla alsó szélét feszítik ki.
Jó ez nem a balatoni kalóz grószának a bumjára vonatkozik, de a szerepe ugyanaz.