Rosszabb időre számítottam, de egész nap tudtam dolgozni a decken, bár kétségtelenül lehűlt a levegő, de leállt a viharos szél és legalább nem izzadtam. Lefestettem a kis árbococskát még két réteggel és ha már így belelendültem a vasmunkába, amíg a festékrétegek száradtak nekiálltam a motor és irányváltó vezérlés oszlopának, amiről már korábban beszéltem, hogy megemelem a karokat, hogy a kormánynál állva is lehessen manőverezni anélkül, hogy a szemem levenném a "pályáról". Délután jött a Gyula és hozta a megtuningolt hűtőkompresszor elektronikát, működik a kompresszor, de át kell alakítani a kondenzátort, mert bár annakidején zseniálisnak tűnt az ötletem a hajófenék belső oldalára ragasztott kondenzátorral, melyet így a külső víz hűt, de olyan szélsőséges a hőmérséklet ingadozása a külső víznek (0-25 fok), hogy lehetetlen beállítani a rendszer gáztöltését. Be kell építsünk egy léghűtéses statikus kondenzátort a hajófenékbe.
Szerda.
2011.05.04. 21:02 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

