A legravaszabb trükkök ellenére beleszakadt a harmadik csavar csonkja is a termosztátházba, így le kellett szednem a hengerfejtörzsről. Kicsit tartottam ettől a dologtól, de azzal kellett volna kezdjem (naná utólag mindenki okos), könnyedén kijött a két 8-as csavar. Aztán ellkezdődött a precízkedés a beszakadt hatos csavar kifúrásával, miközben az átok motorcsónakok verték a hullámokat ( a rendőrmotorosokkal az élen) három fúrót is eltörtem, de végül csak megoldottam a feladatot. A termosztát gumitömítésének utánamenni annyira reménytelennek itéltem, hogy inkább összeraktam a régivel, amit a LOCTITE praktikus csodakencéjével, amivel az irányváltó dekliket és a mélység és sebességmérő fejeket is tömítettem, meggyógyítottam. Mit tesz Isten jó lett. Mit mondjak, összeraktam, feltöltöttem, beindítottam a motort, türelmesen megvártam amíg felmegy a víz 80 fokra és lássatok csodát, beindult a keringés, lekopogom (1-2-3 bal kéz középső ujj alulról felfelé a térképasztal alján) MŰKÖDIK! Holnap ismét kötélhúzópróba és átmegyek a rendőrökhöz bejelenteni, hogy futópróbákat kezdek itt előttünk.
Csütörtök.
2010.08.26. 19:08 :: A Tengerész
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ICSG 2010.08.26. 20:20:48
A jardoknak azért kell bejelenteni, hogy ne cseszegessenek a vizen?
beho 2010.08.26. 20:22:26
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2010.08.27. 07:32:58
Pontosan. Miután semmiféle vizsgája nincs a hajónak, ugyanakkor nem akarok nekimenni egy hatósági vizsgának egy teljesen kipróbálatlan hajóval meg kell oldjam valahogy a futópróbákat az elkövetkező néhány héten, amíg az időjárás nem fordul zordabbra. Nem szeretném viszont ha ezt egy esetlegesen ellenőrizni óhajtó szervnek kellene így elmagyaráznom. Ergo, bemegyek és megbeszélem a vizirendészet vezetőjével. Jobb szeretek a problémák előtt járni, mint utánuk futni. Azután. Eddig szinte bárhol, ahol hajósemberekkel találkoztam, pillanatok alatt kiderült, hogy egy-kettő hajózott a tengeren, folyamon, netán ismertük is egymást. Ha szerencsém van itt is így lesz. Azonnal más a tónus.
whale 2010.08.27. 20:37:00
Kezdetnek náluk próbálkozz szerintem.
www.mercibolt.hu/mercedes_alkatresz_kapcsolat.htm