Röviden. Mai állapot szerint csúszik az indulás. Az okról most nem beszélnék. Nem tudom pontosan mikor tudunk elindulni és azt se, hogy a megváltozott viszonyok közt fogok e tudósítani a blogban az eseményekről. Ma kaptam ezt. http://hetivalasz.hu/itthon/halyogkovacsolas-65359/ Hát igen. Ahogy mindig emlegettem, a mobilgáttal nem mint műszaki eszközzel van a probléma, hanem azzal ahova és ahogy használni akarja a Tarlós. Merthogy úgy tűnik egyszemélyes vesszőparipájává vált a dolog. Valami borzasztóan beteg dologgá vált a politika, ha valaki pozícióba került úgy tűnik nem meri megengedni magának a visszakozást bármilyen és bármennyi észérv is áll szemben a mániájával. Tarlós ráadásul mérnök, értenie kellene az akadémiai véleményt, meggyőződésem szerint pontosan érti is, mégis képes arra a kifejezetten sumák hazug politikusi (micsoda szégyen, politikusnak lenni azonos a hazudozóval) magyarázatra mellyel kimazsolázza abból azokat a mondatrészeket, melyekkel saját magát igazolja, holott az egész nem erről szól. Micsoda rettegés lehet szakhivatalnoki berkekben, hogy senki nem meri ellene felemelni a szavát. Mert azért azt nem hiszem, hogy a Fidesz oldalon mindenki hülye. Csak bolsevizmus van. Mostanában Lánchíd rádiót hallgatok. Valahogy ott maradt rajta a kereső. Eszem megáll. Pár napja a Kósa Lajost interjúvolja egy senki mikrofonállvány és a Lajos folyamatosan, megszakítás nélkül hazudik vagy negyedórán át. Ma hallom a köztévében Orbán Viktort idézni: " Magyarország legnagyobb eredménye a rezsicsökkentés." Hát ha tényleg ez a szánalmas parasztvakítás a legnagyobb eredmény ( ha ő nem tud nagyobbat felhozni akkor biztos sokat törte a fejét előtte és nem talált mást) akkor baromi nagy sz@rban vagyunk.
Ha már Duna, befejeződött nagyjából az árvízvédekezés technika bontása. A raktárakba visszakerültek a szivattyúk, aggregátorok, a lakókocsi amiben a fiúk waccsolták a gátat a "hozzánk tartozó" ( 7 éve vagyok itt az 1-es szakaszmérnökség területén mint bérlő, szoros szimbiózisban élve velük, egészen idetartozónak érzem magam) gödi szakaszon. A gépekből leengedte az üzemanyagot, kitakarította a karburátorokat az az egyetlen ember aki erre a feladatra még rendelkezésre áll. Apró történet. Még az árvízre való felkészülés időszakában a gátőrök átnézték mijük van és beküldtek egy motoros szivattyút, hogy nézze meg már valaki a műhelyben, mert az istennek se indul. Megyek arra és látom, hogy a karburátor leeresztőcsavarján folyik a benzin a földre. Mondom a Ferinek " Te itt folyik a benzin kifelé!". Mire azt mondja " Nézd meg az ujjaddal hány oktános a benzin!" Hüm, rosszat sejtek, beledugom az ujjam, megnyalom, " Te ez víz b..meg!" Na ez az. Nincs párja a magyar kreativitásnak. Ugye a közmunkások elöntötték a vízügyet, valamelyik felfedezhette az "ingyenbenzinkutat". Hogy ne tűnjön fel, a benzin helyett vizet töltött a tankba, beletekintve benzinszag és folyadék, minden OK. Csak amikor árvízkor be kéne indítani...