Hát kész a "virsli" végleges rögzítése. Nagyon masszív és egyszerű. Ezt a kikanyargatott dörzsléc tette lehetővé. Ez a gurtnis, megoldás annyira megtetszett, hogy alighanem az evezővillák is ilyesféle módon lesznek rögzítve. Aztán kivágtam a hátsó padot, ahogy pár napja a próbavitorlázás után említettem, hogy több helyem legyen mozogni a fenékben ülve. A "márkajel" áldozatul esett a kivágásnak. A svert fogantyúját már pár napja levágtam és egyszerűbbre szabtam. A pad szélén lévő erősítést most újra kell gyártani. Az első darabnak a levágott részt használtam fel, aztán majd holnap a széleken kiegészítem. A kipárnázáson még gondolkodnom kell, de valami nagyon jót kell kitaláljak, mert piszokul törte a hátam, oldalam.
Péntek.
2012.03.23. 19:50 :: A Tengerész
16 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
abraxas 2012.03.23. 20:22:07
sevylor 2012.03.23. 21:32:03
gumicsónak! :)
harpi4 2012.03.24. 07:30:05
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.24. 08:27:52
abraxas 2012.03.24. 10:53:37
A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.03.24. 13:30:39
sevylor 2012.03.25. 09:04:31
Kicsit komolyabban:
amennyiben jól tudom, a boci vitorlával vízi sporteszköznek minősül, amelyben kötelező mellényt viselni.
Amennyiben a mellény bélése cca. 20-30 mm vastag (több réteg) polifoammal, akkor bárhová feszítheted-támaszthatod a hátadat, nem fogja bántani a csónak.
tabulator 2012.03.25. 12:11:04
Nem értem, hogy átmegy-e a heveder a csónak alatt és ha nem megy át, akkor hogy adja át a felhajtó erőt a járműnek?