Term(el)ékeny napom volt. Rosszat sejtve ( a tegnapi nagykannás Katepox beszáradása kapcsán) kibontottam két még régebbi, kb. 15 éves kilós kiszerelésű Katepox "A" és "B" komponenst. Nos miután ez ellentétben a rosszul záródó tetős nagy edényekkel, jól záródó, még sose használt bontatlan dobozokban voltak, a konzisztenciájuk kifogástalan volt. Kifestettem vele a baloldali padláda alatti padlót a cockpitban. Hol kisütött a nap, hol megeredt az eső, pedig nagyon mentem volna kifelé a deckre a gázpalackos ládán kivágni bakelitból a tengelygenerátor ékszíjtárcsáját, de mindíg közbeszólt az időjárás. Ez már ugye májusi eső, "aranyat ér", lesz akkora termés, hogy belebolondulunk a gazdatüntetésekbe az eladhatatlan túltermelés nyomán. Bánatomban kivágtam a hajó fenekét a mélységmérő fejnek. Körbefurkáltam négyes fúróval, aztán, mivel reszelni utálok kerestem egy pont 51mm átmérőjűre lekopott sarokcsiszoló tárcsát és azzal "kireszeltem" méretre a lyukat.
Körbefestettem,
aztán amire megszáradt megjött "J" és beraktuk együtt a fejet, meg a hüvelyét is a kis lapátkerekes sebességmérő fejnek. A tömítésre a Loctite olajteknő tömítő masszáját használtam, ha olajra működik, vízre is jó lesz.
Aztán lomtalanítottam a lányomnál, semmi nem kell neki a szüleim holmijából. Ráment az este és nem vagyok kész, pedig "J" lakása már így is úgy néz ki mint egy zálogházi raktár.