Lefestettem a láda alatt mégegyszer mindent ami vas, (még kap legalább két réteget) és befejeztem a famunkát. Holnap még a láda fenekén matatok egy kicsit, aztán elkezdem elpakolni a dolgokat, az a cél, hogy a hét végére rend legyen a cockpitban annyira, hogy az egész cockpit végleges festését megkezdhessem. Ez az utolsó komolyabb festési munkám a vízretétel előtt (a fenék algagátlózásától eltekintve), szeretném a jövő héten befejezni. Ma és tegnap volt egy-egy látogatóm, akiket nem kényeztettem el túlságosan, mert elküldtem őket nézegessék a részleteket egyedül, én meg közben dolgoztam és csak utána fecsegtünk. Elnézést kérek minden érdeklődőtől, természetesen tisztelt és szeretet minden látogatónak, de a vízretétel időpontja immáron nagyjából rögzített, június 20-25. közti dátum (tegnap egyeztettünk a hajón "A"-val, aki volt olyan jó, hogy felvállalta a daru intézését) és addig annyi mindent szeretnék megcsinálni, hogy nincs időm órákat kiszakítani a munkából a látogatók számára. Annyira leköt, enyhe túlzással nyomaszt a feladat így a "célegyenesben", hogy ellentétben a korábbiakkal, kénytelen vagyok feszesebb tempót diktálni. Megszünt a lazsálás, a kívülálló akár kapkodásnak is itélhetné ahogy dolgozom, nálam a normál munkatempó is gyorsabb a szokásosnál, de most ezt is felgyorsítottam, továbbá reggel korábban kezdek és este is megnyújtottam a műszakot 0,5-1,5 órával. Egyedül a kétórás ebéd+szieszta amit megtartottam, mert nem akarok kidőlni.
Csütörtök.
2010.05.06. 21:21 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.