Ilyen lett a védőtető a műszerek fölé. Véd az esőtől, mechanikai sérülésektől, ha áll a hajó és nem kell semmi műszert használni.
A Technodrive irányváltót egy nappal az összeszerelés után ismételten feltöltöttem olajjal, most megfigyelés alatt tartom. Azt hiszem rájöttem miért folyt. Azt írja a Loctite tömítőanyag kezelési utasítása, hogy az illeszkedő felületre való felkenés után nem szabad azonnal kajakra meghúzni, várni kell egy órát. Nos miután a gyári szerelést megbontva csak nyomokban találtam tömítésmaradványokat, úgy gondolom az olaszok ezt nem vették komolyan.
Hogy főleg manővereknél rendesen kilássak előre a kormánytól, gondoltam valami sámlira nem árt ha ilyenkor felállok. Mindíg is nagyon tetszettek a régi hajókon ilyen helyeken alkalmazott rácsok. Így nálam is ez lesz a kormányállásban.
Gondoltam seperc alatt összeütök egyet, nos tegnap délután leszabtam az anyagot és kiautóztam vele a "KJ" műhelyébe, hogy a szabászgépen, meg a vastagsági gyalun megmunkáljam az alkatrészeket, hááát..., csak a szabással este 10 elmúlt amire végeztem, és még ma ráment a délelőtt amíg felsőmaróval kiszedtem a felesleget a hornyokból, pedig kint aludtam a hajón, így már hétkor dolgoztam. Mondjuk "ha lúd legyen kövér", már nem csak egyet csinálok, mert "J"-nek aki nálam jóval alacsonyabb, amúgyis problémás a ki-be mászkálás a cockpitból a deckre a nagy szintkülönbségek miatt, így azt is ilyen rácsos fellépőkkel oldom meg. Lépésről lépésre ragasztom, amennyit a szorítókészlet enged.