Az óraállítás miatt később kezdtem, mert a szokásos, "régi" hatkor ébredtem. Minden lakkozás megszáradt, kifaragtam a tükör gunwale peremén lévő szegélylécet, amit tegnap este összeragasztva hagytam a szorítókban. Ez csak kb 3m, gyorsan végeztem vele, délre már az egyetlen deszkahiba epoxis javítása is megvolt, most az köt a folpack "zsaluban". Kipakoltam a rettenetes kuplerájt a cockpit jobboldalából, elszörnyedve láttam, az öt év alatt becsapó és ott a kacatok alatt megálló eső, hólé mennyire tönkretette a padló festését, itt komoly rozsdásodás történt, ezt alaposan le kell kezeljem, mielőtt a padládához hozzákezdek. Kimértem szerkesztettem a padláda fedelét, ami gyakorlatilag a tükörképe a már régóta kész baloldalinak,persze néhány milliméternyi eltérés adódhat a szerkezeti pontatlanságokból. Kiszabtam a teljes fedél köris deszkáit, amiknek az anyagát már több mint egy éve 10 cm szélesre és 10mm vastagra vágtam és gyalultam, mert már akkor meg akartam csinálni, csak jött a tavasz és helyette rátértem a rudazatra. A fedelet, és majdan az oldallapot is egyenként tudom csak lécről lécre haladva összeragasztani a szorítók korlátozott fogásmélysége miatt. Az első sort leszorítóztam a keresztlécekre, gondolom naponta kettőt tudok haladni, amíg a ragasztás köt, addig mindíg valami mást csinálok majd, 10 nap alatt alatt meglehetek tetejével, oldalával. Csavar nem lesz benne, mindent ragasztok. Izgulok a holnap miatt, most ugrik egy kisebb majom a vízbe, úgy tűnik jó idő lesz, szeretném mindkét, hosszú munkával elkészült oldalsó szegélylécet a helyére csavarozni, este majd elmesélem mire mentem.
Mai ajánlatom, egy kis adalék a fellángolt vízlépcsővitához, https://www.youtube.com/watch?v=ywatmmbFuLI&feature=related és https://www.youtube.com/watch?v=CCsv-hdch-U&NR=1