Végre két nap eső után kisütött reggel a nap, ki is mentem a hajóra. Legalább rendesen megszáradt minden amit festettem, lakkoztam. Beraktam a zéfeszteket a polcok elejére, aztán persze mindjárt ki is szedtem a legtöbbjét, hogy hozzáférjek a szerszámokhoz. A szépséges lakkozott padlódeszkákat letakartam egy papundeklivel, hogy amíg hegesztek, fúrok-faragok, szóval még építem a foxliműhelyt, ne sérüljön. A bal oldallemez belsejére felraktam a bordák közé a hőszigetelést és kiszabtam OSB-ből a burklatot rájuk. Mindenféle kampókat, fogasokat, füleket fogok hegeszteni erre az oldalra a fali és mennyezeti bordákra, hogy felkössem felakaszam az összes cuccot, ami még ide jöhet. Pl egy nyeles kefe, szivacs, partvis, "svábler" esetleg hólapát amik mind szükségesek a hajó oldala, meg a deck takarítására, komolyan útban tud lenni. Ugyanakkor ha megcsinálom, hogy a deck alá hosszában felakasztható legyen eltünik. Ugyancsak el kellett gondolkozzak a mindenféle vasanyagokról, amik pillanatnyilag a cockpit ládába, meg a padlódeszkák alá ide-oda besuvasztva találhatók. Végül is a kielben lesz a legtöbbnek a helye, az aprajának, a dirib-daraboknak meg, amik mindíg kellenek, ha éppen valamit kell valamihez valamiből alkotni, a fuxban a hajófenéken bal oldalt csinálok egy kb. 50 literes rekeszt, amolyan turkálót, ahova beszórom őket.
Péntek.
2009.01.30. 20:00 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.