Amíg a vasszerkezet első részén száradt az alapozó festék (csak egy nagyon komplikált keretszerkezet beépítésével tudom megoldani a baloldali ágy alatti rész rekeszelését és a kiufogócső megfelelő burkolását) tegnap nekiláttam egy undorító munkának. Azért undorító, mert egy korábbi, nagy fáradsággal készített dolgot, a használati melegvíz tároló boylert(villannyal és a motor hűtővizével fűthető) bontottam el a gépházban, mert egyrészt rossz helyen volt (nem gondoltam át jól és gyakorlatilag hozzáférhetetlenné tette a főtengely tömszelencéjét) továbbá a hasáb alakú tartály a rugalmas síklemez falai miatt az egész vízrendszerben határozatlan nyomásállapotokat eredményezett. Az új boylert egy rozsdamentes szódásballonból csinálom és a gépház sarkába fogom tenni, ahol nincs útban. Remélem nem sok ilyen lesz még amit ...hát mitagadás elszúrtam. Ma délelőtt meglátogattam a Szabady Tibort diósdi műhelyében fa árboc tanácskérés ügyben. Tibor szélestudású óriási gyakorlattal rendelkező nálam két évvel idősebb hajóépítő és vitorlázó. Fantasztikus fa hajókat csinál. Minden mondata mögött éreztem az évek tapasztalatát. Azt már az elején megbeszéltük, hogy nem állok úgy anyagilag, hogy csak úgy megrendeljek nála egy árbocot, de felajánlotta műhelyét és szerszámait, ha ott akarom csinálni.
Délután folytattam az acélszerkezeti munkát az ágy alatt. Rámegy még jópár nap erre a macerás dologra, de fontosnak tartom, hogy az ott tárolt holmik semmi szin alatt se érhessenek hozzá a kipufogónak még a hőszigeteléséhez se, továbbá itt is legyen szeparált boxa a cipőknek, meg a kosaraknak padlódeszkával kiegyenesített fenékrész.