Hajónapló

Egyszer elhatároztam, hogy építek egy vitorlás hajót, azon fogok lakni és oda megyek a világban ahova kedvem van. Erről szól ez a napló. Az utolsó napok egyből megjelennek, a korábbiak az oldal legalján a "következő oldal"-feliratra, vagy itt a jobboldali doboz "Archivum"-feliratára kattintva. (javaslom a "Tovább" rovatot ahol hetes bontásokban lehívható) Ez a vitorlás még nem "Ő", de pont ilyen lesz . A neve AMAPOLA. Egy gaffos ketch akinek ez mond valamit, akinek nem, annak csak annyi, hogy egy retro hajó, mintha 100 éve épült volna. Küllemében a vitorlás hajók aranykorát idézi, azt az idõt, amikor a Panama csatorna még nem létezett, ezért a gõzhajók nem versenyezhettek a Horn fokot megkerülve a vitorlásokkal, mert nem tudtak útközben szenet felvenni és annyi nem fért beléjük, hogy megtegyenek egy utat Európa és a távolkelet között. Ezért az óceánok hullámait gyönyörûséges vitorlások szelték, és nem sejtették, hogy nem sok idõ múlva megtörténik velük az a szégyen, hogy árbocaiktól megfosztva, gõzhajók vonszolják õket szénnel és egyéb ömlesztett árúval megrakodva uszályként.... Nos hogy honnan a név? "AMAPOLA", az a múlt század húszas éveiben volt világszám, mely egyik kedvencem, (nem utolsósorban a Volt Egyszer Egy Amerika c. film Moricone- , illetve a Los Iindios Tabajaras délamerikai folk feldolgozás nyomán,de a három tenor is danolta ( http://www.youtube.com/watch?v=209Se4Dbm90 ) valamint egy régenvolt hondurasi egzotikus tengeri kikötõ. Amúgy spanyol szó és mákvirágot illetve pipacsot jelent, ami anyám kedvenc virága volt, csak vadon él, ha leszakítják azonnal elhervad, hiába teszik vízbe. Nem mellékes elõnye, hogy a kikötõi bejelentkezésekkor könnyen betûzhetõ, minden náció ki tudja mondani, nem úgy mint tengerész koromban amikor lebetûztük a "PETÕFI" büszke magyar tengerjáró nevét mondjuk Szingapúrban ( papa, echo, tango,oszkar, foxtrott, india) hát aztán ezt ahogy a kínaiak kimondták...., nem tudom ki ismert volna rá. Szép, szép és nemzeti büszkeségünket tápláló, egy magyar név, de csak itthon használható mondjuk ilyen mint a Csokonai, vagy Ady, vagy, hogy tovább idézzem a ténylegesen valaha létezõ magyar hajónévben megtestesült idoljainkat, Vörösmarty, esetleg Székesfehérvár. A tervezést, majd az építést 2004-ben kezdtem. 2006 január elseje óta csak ezzel foglalkozom. Pillanatnyi pozició: 47 fok 27 perc 35,60 másodperc északi szélesség, 19 fok 04 perc 29,97 másodperc keleti hosszúság. Fentieket sok évvel ezelőtt írtam. Időközben sokminden változott. Rájöttem, hogy a hajózást nagyon szeretem, de sokkal jobban szeretek építeni valamit. Miután a hajónak kell egy kikötő, lett egy saját ház kikötővel Ráckevén, azt építem fejlesztem mostanában, tehát a hajóblog életmódbloggá változott.

Friss topikok

  • A Tengerész: @táncoslábú laces: Ja és ha házat lehet akkor tartályt mért nem? videa.hu/videok/film-animacio/haz... (2024.04.27. 02:58) Csütörtök.
  • A Tengerész: @Advocatus Diaboli: Mmmm....annak a perlon zsinórnak egy szála is megtartja a testsúlyomat, de van... (2024.04.27. 02:41) Péntek.
  • A Tengerész: @Édesvíz: Welcome aboard Édesvíz! Hogy az ördögbe bukkantál MOST erre a régi bejegyzésre? (2024.04.19. 01:49) Csütörtök.
  • KAMA3: Hasonló a történet, mikor kihívják az informatikust a céghez, ahol összekuszálódott a rendszer. Cs... (2024.04.17. 10:29) Kedd.
  • Paduc: Kiegyeltem a a magaságyások deszkáit. Aztán lekentem még egy réteg lazúrral a paradicsompalántákat... (2024.04.11. 20:42) Vasárnap.

Linkblog

Hétfő.

2012.04.30. 07:03 :: A Tengerész

Ezzel a koránkelésmániámmal egyedül vagyok a környéken, ébredés után amikor kimentem lobogózni (fene a pókokat, csak előretartott partvissal hadonászva lehet közlekedni mert estétől reggelig beszövik a hajót) még a szokásos vízi béke fogadott. Ma is szép idő lesz, mázlink van. Leteszem Mákvirágot a vízre, mert ha ma is feltámadna a szél biztos lesz aki ki akarja próbálni.

21:50 Főzünk, ettünk, ittunk, vitorláztunk (Mákvirággal) köszönjük, hogy itt lehettünk és Mihalik Péter vendégül látott bennünket. Holnap továbbállunk, még nem döntöttem el pontosan, hogy hova, de majd reggel beleszagolok a szélbe és kitalálom. Ez az élet, nem az örökös agyonszervezés és határidőzés! Kivételesen valahogy nem jutott eszembe fotózni, de számítok rá, hogy volt aki készített képeket (pl Beho az holtbiztos) és ha elküldi, akkor utólag berakom majd ide. 

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amapola.blog.hu/api/trackback/id/tr954480244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jobbikbal · http://www.facebook.com/photo.php?fbid=312647675440551&set=a.144971282208192.19220.100000859632031&t 2012.04.30. 09:33:10

Tűz a Francia-öbölben Csepelen 2012.04.29.
www.youtube.com/watch?v=NcJVIBlgiso
www.youtube.com/watch?v=sHrQQwljW7I
www.youtube.com/watch?v=Vc0TrKrWG0I
Erről lemaradtál, de gondolom nem is nagy baj! Holnap megyek a Városligetbe több eseményre is! Képek, videók majd jönnek!
Jó szelet Ernő!

harpi4 2012.04.30. 11:19:00

Tengerész! Most rajtakaptalak egy plagizáláson, mert nem tetted idézőjelbe az idézett mondatot, sőt a forrást sem jelölted meg, hanem csak úgy simán betetted a törzsanyagba. Monnyál le!
Az idézet: "Van még otthon másik három" Herczeg Ferenc, Szelek szárnyán c. művéből származik, amikor a tengerparti vendéglő párkányán mászkáló keresztfia apjára eléggé csípős megjegyzést tévő idős osztrák házaspár kétségbeesetten odaszól a komájának hogy a fia beleesett a vízbe, mire a koma felelte nekik ezt bosszúból.
Még jó hogy nem írtál ebből doktorit, vagy szakdolgozatot.
Különben ha végignéznénk a főiskolai és egyetemi szakdolgozatokat, diplomamunkákat, nagyon kevés olyat találnánk, ahol nincs "törzsanyag beemelés". Annak idején én is így csináltam, a többiekkel együtt. Azért ügyesebben mint a Pali, vagy Fecó, mert egy olyan NDK kiadású, német nyelvű könyvet választottam, amit a büdös életben senki el nem olvasott. Azért most elkezdett gyötörni a lelkiismeret furdalás, hátha vissza kéne adni a diplomámat? Mint aféle nyuggernek, nekem már mindegy.

temtom 2012.04.30. 17:15:36

@harpi4: Ez a "Van még otthon három másik" Herczeg Ferenctől is, meg Tengerésztől is tetszik. :) ( És Sünnek is valóban van otthon három másik, volt szerencsém találkozni velük a kettővel ezelőtti bográcsozáskor, meg ezzel az eleven ifjú hölggyel is. Jót beszélgettünk.)
A másolásokról meg:
Attól tartok, hogy "Jobbikbal" barátunk rövidesen be fogja bizonyítani, hogy Pali egy ócska csaló, egy utolsó simlis gazember, ellenben Fecó szakdolgozata maga a szenvedélyes igazságbeszéd, úgyhogy ő viszont talpig úriember és született zseni. :) :) :)

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.04.30. 22:04:00

@jobbikbal: Az a helyzet, hogy ez nem a Francia (másik nevén Bolgárkertész) öböl. Az innen délre még egy jó kilométerre van. Ahogy nézem ez a tűz az Amapola bérelt kikötőhelyétől mintegy 150m-re lévő rövid, tán legfeljebb 20 m-es ÁBKSZ partfal után van néhány méterrel, ott horgászbódék sorakoznak a parton, mögötte pedig valóban azok a volt "eperföldek" kezdődnek ahol az áldozatait szokta eltemetni élve valami szerb, vagy macedon gyilkos. Szóval nincs túl messze tőlünk. valóban nem bánom, hogy nem voltunk ott, pláne, hogy déli szél fújt. Amúgy állandóan felgyújtanak valamit a környéken, én kétszer hívtam telefonon már tűzoltókat a nagyvásártelepen lévő tüzekhez.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.04.30. 22:22:00

@harpi4: Hát esküszöm mindenre ami szent, hogy fogalmam se volt róla! Ugyanis állandóan készültem a "Szelek Szárnyán"-t elolvasni, de aztán mindig kimaradt a dolog. Szóval nekem is eszembe jutott ugyanaz mint a jeles szerzőnek. Amúgy én a szakdolgozatom gyanánt egy létező tervemet adtam be. Akkor már (estin végeztem)jó pár éve erősáramú tervezőként dolgoztam a Vegytervben és lehetett témákat javasolni. Nos én egy "elképzelt" gyógyszergyár termelő üzemcsarnokának erősáramú erőátviteli, világítási és villámvédelmi tervét javasoltam magamnak elkészíteni, véletlenül éppen azt amit hivatalból készítettem valamivel korábban. Annyit kellett csak változtatni, hogy a céges rajzokat átmásoltattam az akkor még használatos pauszpapírra a céges "pecsét" nélkül. Külső konzulensnek meg javasoltam a saját főnökömet, aki amúgyis mint csoportvezető aláírta a tervet hivatalból, szóval neki se kellett sokat melózni a dologgal. Most persze ha meglenne még a szakdolgozat akkor teljes joggal megvádolhatnának azzal, hogy elloptam a Bartyik Vilmos tervét és a saját nevem alatt beadtam, ráadásul jelest és külön dicséretet kaptam amiben a bíráló kiemelte, hogy a rendkívül alapos munka kielégíti egy valódi kivitelezési tervdokumentáció kritériumait, amiről csak én és a főnököm tudtuk, hogy ez nem véletlen, mert már szerelik is, talán a Chinoinban.

harpi4 2012.04.30. 22:29:08

@temtom: Persze, persze! Nekem is tetszik. Mindamellett a mai aktualitásai miatt nem lehetett nem lecsapni egy magas labdát. A kis Sünöket én is láttam a blogban képeken, és igen irigylem az "Öreg Sünt" a porontyokért.
A másik témához:
Aki csal az bizony csaló. (Én is az vagyok, mert csaltam.) Én, csaló létemre viszont nem töltök be semmiféle funkciót, amihez feddhetetlennek kéne lennem. Valószínűleg nem tölthetnék be semmit, mert én két "l" betűvel írom az állomás és államfő szavakat, a bort meg nem szeretem.

harpi4 2012.04.30. 22:37:25

@A Tengerész: Lám, lám, lám. Azért kibújt a szög a zsákból. Te is kopiztál, még ha saját magadtól is. Ha politikai kurzus netán úgy kívánja, még ezért is megbüntethetnének!
Olvassad csak el azt a könyvet. Fogadom nem fogod letenni, amíg a végére nem érsz. Én először tíz éves koromban olvastam, majd voltam már vagy 35, amikor az apám megvette nekem az antikváriumban. Azóta számtalanszor elolvastam. A könyvről magáról csak annyit, hogy Herczeg ezt három nyári hajózás után írta meg, és a "Sirály" hajónév is költött. 97-től a dalmát kapitány (ő igazi, nem aféle halászból lett skipper) hajójával vagy tízszer végigjártam a "Sirály" útját, és mindenhol összehasonlítottam a helyzetet a könyvben leírtakkal. Gondoltam rá, hogy írnék egy olyan párhuzamos útirajzfélét, de aztán rájöttem, hogy az mát meghaladná a tudományomat.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.04.30. 23:21:46

@temtom: Most hogy mondod; vajh Kövér László elmondja e most, hogy csak azok voltak nyikhaj senkiházi tollforgató terroristák akik lebuktatták Schmitt Pált, ellenben azok a "Magyar Nemzet" -es sajtómunkatársak akik Gyurcsány Ferenc lopott diplomamunkáját teregetik kifelé, azok bezzeg derék, oknyomozó, áldozatkész, munkájuk iránt elkötelezett, elfogulatlan, újságírók. A régi mondás jut eszembe: " Derék hírszerzőink folyamatosan harcolnak az ellenség aljas kémei ellen!".

akiga 2012.05.01. 00:13:02

Aki nincs velünk, az ellenünk!
Valakik jól kitanították a mai vezetőket.

silvermoon 2012.05.01. 02:44:47

@akiga: Mai vezetok? ahelyett, hogy az eletszinvonalat probalnak emelni amire hivatottak lennenek egymas segget szagolgatjak, h melyik a budosebb, kit lehet godorbe lokni. Ere megy ra az egesz orszag, ebben merul ki a parlament fele tudomanya. Jah a masik fele azt talalgatja milyen adot lehetne meg ki talalni.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.05.01. 06:34:25

@akiga: Azért érdekes amit írsz, mert a mai vezetőink abban a kádárérában születtek és főleg szocializálódtak, amiben már az "Aki nincs ellenünk az velünk van" elv érvényesült. Csurka ünnepelt színházi szerző volt, a "létező szocializmus" egy olyan (amúgy velejéig rothadt, korrupt) rendszer volt ahol nem voltak már tabuk, a legkeményebb politikai vicceket a párttitkárok mesélték, MINDENKI tudta, hogy meztelen a király, az eszme egy rítussá üresedett ki amiben mindenki azt a szerepet játszotta amit ráosztott a sors, de mindenki tudta, hogy mindenki tudja, hogy színjáték az egész. Ami most megy az szimplán néphülyítés a hatalom megtartása (jobbiknál megszerzése) érdekében. Miután ezek a fiatal emberek nem éltek a kemény rákosirendszerben, nincs is olyan tapasztalatuk, pláne félelemérzetük, ami figyelmeztetné őket, hogy ugyanabba a csapdába manőverezik bele a nemzetet amibe már egyszer belerekedtünk és 40 évünk ment rá, hogy kimásszunk belőle. Miközben azt gondolják, hogy új utat fedeznek fel, a Bibó kollégisták egyszerűen csak ráleltek a Népi Kollégisták elgazosodott ösvényére.

Sün77 2012.05.01. 06:48:03

Kedves Mihalik P!

Köszönjük a vendéglátást! Hibátlan volt. Ettünk, ittunk, beszélgettünk és az időjárás is velünk volt, illetve van még mindig velünk van. Éljen május elseje...

Kata lányom már érdeklődött, hogy mikor találkozunk újra, a srácok meg jót aludtak a mozgalmas délutáni kirándulás után.

Mindenkinek szép napot!
Sün

Kis ember 2012.05.01. 08:21:34

@Sün77:

De korán kelsz! :)

Kedves Péter, kedves Tengerész!
Köszönjük mi is a lehetőséget, a gulyás isteni volt, a táj pedig ... hát igen, ennél szebb a világon nincs!

beho 2012.05.01. 10:37:19

Kedves Péter! Azzal szeretném megköszönni a szép napot, hogy aki megírja címét a beho kukac mosonok.hu ra annak küldök képeket.

emeritus 2012.05.01. 14:15:22

Kösz a vendéglátásért és a "madzsaros gulasch"-ért!Isten tartson meg téged és a jó szokásaidat!

emeritus 2012.05.01. 14:43:38

@A Tengerész:
Egyet megtanultam az utolsó 2-3 évben!Minden most az életet kezdő fiatalnak (teorétikusan) egy páréves "tanulmányi" utat kellene kötelezővé tenni munkával egybekötve,hogy nehogy ezt a "demokrácia magyarutas paródiáját" vegye a további életében etalonnak!Ahogy írod rájöttem az említett idő alatt,hogy ha hazatérek,amit nem fogok és nem is tudok elkerülni,más szemmel fogom nézni az ideiglenesen elhagyott ország elért társadalmi és finanziális értékrendjét . Itt arra a morgós nyugatnémet társadalomkritikára gondolok,amit a még megmaradt és az általam semlegesnek vélt ítélőképességemmel,gyakran a németek fejéhez vágok:"Tartsátok a pofátokat,mert igen kínos nekem,ha ti ilyen magas níveau-n panaszkodtok!" Ezt a fajta felismerés
jól jönne számos idegenbe szakadt hazánkfiának is,akikkel már volt dolgom odakint szótváltani!

abraxas 2012.05.01. 18:10:22

Péter, Vilmos!

Mi is köszönjük szépen a vendéglátást!

Mihalik Péter 2012.05.02. 08:45:33

Mindenkinek váljon egészségére és szeretettel várom legközelebb is! Annak is örülök, hogy Viliéket sikerül így kimozdítani a csepeli parkolójukból és végre hajóznak kicsit, nem csak a melós napok követik egymást. Hajó tesztenk sem rossz és már beszélgettünk is, hogy lassan árbocot is kéne állítani... Vili ígérete szerint idén szeptemberben meg is történik itt a Kerek zátony térségében. Jó nagy vízterület, meglehetősen szeles is és a mélység sem akadály.

whale 2012.05.03. 01:12:28

@temtom: Maradjunk abban, hogy nem tudjuk, mivel -minő véletlen- ELTŰNT.:)
Namostan erre mostanában Fletónak nem nagyon van hatalma, ebből számomra az következik, hogy nem ő nyúlta le. Abból meg, hogy milyen qrva nagy qss van róla, az következik számomra, hogy nem sikerült a vezércsel és nem egyezik a két dolgozat-hiszen ha egyezne, egész nap nézhetnéd a HírTv-n, 600 verzióban:))) (bár lehet, hogy már írják a megfelelő változatot:DDD)
Mindenesetre sikerült kabátlopási ügybe keverni Fletót, ezzel is relativizálni némileg Skiccpali bá' "huncutságát".:)) Tudod, régi trükk ez már-még a komcsiknál is régebbi:))-ha elkövettél valami disznóságot, gyorsan vádold meg vele az ellenfeledet, addig se rólad beszélnek...:)))

temtom 2012.05.03. 06:05:37

@whale: Megfontolandó, amit írsz: "Fletónak nem nagyon van hatalma, ebből számomra az következik, hogy nem ő nyúlta le. " Gondolod, hogy amikor a Pali ügye kipattant, akkor még AZNAP Fletónak nem jutott eszébe, hogy "ú, vazze, az én szakdolgozatom meg a sógoré kissé hasonlít" valamit lépni kellene"

Az a hülyeség, hogy mindenki pártszimpátia alapján ítéli meg a helyzetet. Persze, persze, jobb lenne, ha előkerülne mind a két dolgozat, de azért (reálisan nézve) itt nem csak a Pali ügye büdös, hanem a volt KISZ-vezető is sárosnak tűnik.

Pali a sportoló múltja, Feri meg a párt-pozíciója miatt érezhette sértetlennek magát, azt hitték bármit megtehetnek, azt hitték a szabályok fölött állnak. Aztán most, amikor kiderülnek a dolgok, szánalmasan ellentámadnak, kapálóznak, tagadnak, mellébeszélnek. Egyik kutya, másik eb. Az, hogy ki melyiket tartja ellenszenvesebbnek, az már ízlés dolga.
No meg, ez nem is verseny. :) :) :)

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2012.05.03. 11:26:55

@whale: @temtom: Temtommal értek egyet. Annakidején ez egy kedves csínytevés volt, hogyan ússzuk meg jelentősebb befektetés nélkül a diplomát, netán doktorit. Ahogy én is tettem, mondjuk nálam enyhítő körülmény talán, hogy én saját magamtól plagizáltam, kétszer "adtam el" a saját termékemet. (Végül is Amapola 50 százaléka is recicling pedig nem látszik meg rajta!) De aki közel ült a tűzhöz annak még könnyebb volt megszerezni mindent amire fájt a foga. Ettől volt az a rendszer erkölcstelen. És ezért kellene, hogy ez egyszer s mindenkorra abbamaradjon. De nem így néz ki a dolog. Pillanatnyilag az igazság hasonlóképpen relativizálódik és ugyanúgy pártszempontoktól függ mint a "létező szocializmusban". (Lásd aki a mi szennyesünket teregeti ki az terrorista, aki "másikét" az miniszterelnökünk kedvenc újsága.) És ez NEM JÓ!

silvermoon 2012.05.03. 13:58:34

@beho: Bocsi Sajnos nem tudok Neked E- mail-t kuldeni mivel az en gepemen nincsenek ekezetek es talan ezert nem fogadja el a cimet.Orulnek nehany kepnek ha kuldenel. Silvermoon0830@yahoo.com. KOszonettel, Gabor.

abraxas 2012.05.03. 14:15:50

@A Tengerész: "én saját magamtól plagizáltam, kétszer "adtam el" a saját termékemet"

Hehe.. dettó ;o)

whale 2012.05.03. 17:34:28

@temtom: "Persze, persze, jobb lenne, ha előkerülne mind a két dolgozat, de azért (reálisan nézve) itt nem csak a Pali ügye büdös, hanem a volt KISZ-vezető is sárosnak tűnik."

Látod, PONT erről beszéltem. Paliról TUDJUK, hogy lopott, Fletóról NEM TUDJUK, de nem is ez volt a cél, hogy kiderüljön. (az csak járulékos haszon lett volna:)) Elég ha gyanúba keversz valakit, addig sem rólad beszélnek, illetve a te bűnöd is kisebbé, relatívvá válik. Te vagy az élő példa, hogy milyen kitűnően működik a manipuláció.:)

"Gondolod, hogy amikor a Pali ügye kipattant, akkor még AZNAP Fletónak nem jutott eszébe, hogy "ú, vazze, az én szakdolgozatom meg a sógoré kissé hasonlít" valamit lépni kellene"

De, simán lehet. Csak Fletó -aki fél lábbal már a sitten van- manapság nagyon nincs abban a helyzetben, hogy lemenjen Pécsre és csak úgy csiribí-csiribá eltüntessen valamit. Erre ma itthon csak a Fidesz és csatolt részei képesek.

"Az a hülyeség, hogy mindenki pártszimpátia alapján ítéli meg a helyzetet."

Ez nem pártszimpátia kérdése. Paliról TUDJUK amit tudunk, Fletóról-még-nem. Addig pedig őt is megilleti az ártatlanság vélelme, szimpátiától függetlenül.

temtom 2012.05.04. 06:49:16

@whale: De igen ! Határozottan állítom, hogy pártszimpátia kérdése. Vagyis még pontosabban: politikus-szimpátia.
Talán észre sem veszed, de Te véded Gyurcsányt.
Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy azon a bizonyos "első napon" Ferenc beült a trabantjába, és leautózott Pécsre, hogy saját kezűleg tüntesse el azt a nyomorult szakdolgozatot?
(Most olvasom a Népszabadságban, hogy a sógoré már előkerült.)
Gyurcsány évekig nagyon magas KISZ pozícióban volt Pécsett. A pártvezetők is a tenyeréből ettek. Azt gondolod, hogy egyetlen telefonnal nem tudta elintézni az eltüntetést? (selejtezést, tűzvész okozta megsemmisülést, bármit)
Ezt hívják manapság "kapcsolati tőkének."

Semmivel sem vagyok jobb, -tudom- mint azok, akik Orbánt utálják. Én pontosan ugyanannyira utálom ezt a Gyurcsány nevű fickót, mint sokan itt a blogolók közül Orbánt. Úgyhogy értem a helyzetet. Ezért örülnék, ha nem csak a Rozs féle, hanem a Gyurcsány féle szakdolgozat is előkerülne.
Nem kívánok neki börtönt, vagy pénzbirságot, csak annyit, hogy ez az önnön nagyszerűségéről meggyőződött, nagyképű, nárcisztikus pozőr, ez a harácsoló ripők egyetlen egyszer úgy jöjjön ki egy ügyből, hogy be kelljen végre látnia: hibázott.

whale 2012.05.04. 20:18:33

@temtom: Lehet, hogy számodra szimpátia kérdése, én tényekre alapozok, a többi nem érdekel. Pont annyira védem Fletót, mint bárki mást védenék, akit bizonyíték nélkül megvádoltak valamivel.

"Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy azon a bizonyos "első napon" Ferenc beült a trabantjába, és leautózott Pécsre, hogy saját kezűleg tüntesse el azt a nyomorult szakdolgozatot?
(Most olvasom a Népszabadságban, hogy a sógoré már előkerült.)
Gyurcsány évekig nagyon magas KISZ pozícióban volt Pécsett. A pártvezetők is a tenyeréből ettek. Azt gondolod, hogy egyetlen telefonnal nem tudta elintézni az eltüntetést? (selejtezést, tűzvész okozta megsemmisülést, bármit)
Ezt hívják manapság "kapcsolati tőkének."

Lárifári!:)) Ha selejteztek, tűzvész volt, annak nyoma marad. Először még azt mondtad, idei a story, most már huszonéves?:) Nem hiszem, hogy Fletó a diploma után azzal lett volna elfoglalva, hogy eltüntesse. Volt más, fontosabb dolga is.:)
De persze, ha előkerül a dolgozat és kiderül, hogy másolt, a legkevesebb, hogy elveszik a diplomáját. Lehet, hogy érdemes lenne írni a Viktor titkárságára, hogy most már ne dugdossák tovább, hagy derüljön ki az igazság!:DDD

whale 2012.05.11. 08:56:03

@temtom: "Nem nyomoznak Gyurcsány eltűnt szakdolgozata miatt

MTI/Index

2012. május 10., csütörtök 20:30
Elutasította a rendőrség a nyomozás elrendelését Gyurcsány Ferenc volt kormányfő 1984-ben írt szakdolgozatának eltűnése ügyében - értesült az MTI csütörtökön.
Az MR1-Kossuth Rádió Krónika című műsora szerint a rendőrség addig nem nyilatkozik, amíg a feljelentő Pécsi Tudományegyetemet (PTE) nem tájékoztatják. Bűnügyi források azonban megerősítették, hogy az ügyben nem indul nyomozás. Ennek oka, hogy a szakdolgozat eltűnése kapcsán nem állapítható meg bűncselekmény gyanúja. Az erről szóló határozatot a PTE még nem kapta meg, a döntés ellen az intézmény panasszal fordulhat az ügyészséghez, amelyet a Krónika értesülése szerint meg is tesz."

A rendőrség MEGTAGADTA a nyomozást! Csak nem bír kiderülni az igazság.:))) Ez már vicc... Írtál már levelet a Viktornak?:DD
süti beállítások módosítása