Átbringáztam Budára és a Start autósboltban, mega Homashitánál megvettem mindent ami kellett még, csőbilincseket a gázolajcsövekre, meg fagyállót a hűtőrendszerbe. A WC dugattyús szivattyú nyikorog, gondolom a dugattyú palástján lévő ógyűrű nyekereg a hengerpalást falán, ha már ott voltam kitekertem az Andor u. 60-ba, ott laknak a szilikonspecialisták, vettem egy flakon szilikonolajat, lecsorgatok egy keveset a pumpa nyelének tömítése mentén, remélem ez megszünteti a hangot. Kiszereltem a műszerkonzol oldalából a kezelőpanelt, kiforrasztottam az összes kapcsolót, nyomógombot és beraktam ami kell, elkezdtem összeforrasztani a drótokat, de megjött egy látogató Csongrádból, aki olvasott rólam valahol és mindenáron meg akarta nézni a hajót (meg engem) így a délután barátságos beszélgetéssel és csatolt alkoholok fogyasztásával telt, szóval a munka megint állt egy picit. Holnap megyek Hartára, megesszük a halat amit Balázs, a Bagó kapitánya fogott az elmúlt hetekben, aztán hazajövünk a Bagóval, ahogy a megáradt Duna most folyik, ez saccperkábé egy háromnapos program lesz, majd beszámolok róla, ha visszaértem.
Hétfő.
2010.08.16. 22:16 :: A Tengerész
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
MrCalvados 2010.08.19. 00:29:25
Ma láttam a Lajta újrakeresztelés főpróbáját mikor épp a rakparton suhantam. Onnan szemlélve gyönyörűen felújították ezt a szép hajót. 3 napig Pesten is megtekinthető lesz, akit érdekel a tüzijáték mellett/helyett a hétvégén:
lajtamonitor.hajosnep.hu/ujrakereszteles