Huhú! Olyan vihar csapott le ránk, hogy az ötliteres kuktafazék levest, ami hülni volt kirakva a hálókabin tetejére, ha "J" nem kapja el, elvitte volna. Látszott, hogy "idő jön", (az csak egy mese, hogy pl Balatonon minden előzetes jel nélkül jön a vihar) rá is készültünk, de azzal nincs mit tenni, hogy a ponyva hátulról nyitott és a szél arról fújt. Jött a jég is, amikor a cockpit padokról a heverőszivacsokat mentettük be a szalonba, meg a ponyva alját kötözgettem jól eláztunk, meg sűrűn kopogott a jég a fejünkön, de amúgy semmi baj nem esett.
A WC probléma egyelőre megoldva, persze nem remélem, hogy örökre, a hajóvécék nem adják fel ilyen könnyen. A reggel a bilgében kezdődött, az istennek se sikerült kiprovokálni a folyást, esti zuhanynál megfigyelés folytatódik, amúgy nem sokat izgat az a pár csepp, egy könnyed törlés a botra spárgázott szivaccsal, akár hosszú távon is így maradhatna, de persze nem fog, mert addig nem nyugszom amíg meg nem találom, hol szivárog. De nem ez a főcsapás iránya. A cél a mielőbbi motorindítás. Ma bekötöttem a tengelygenerátor B+ és D+ sarkait a főkapcsolótáblába. Legjobb irányban haladtam a drótozásokkal, mindkét generátor, indítómotor, izzítóelektronika, akkutöltés bekötve, már csak az akkuk párhuzamosítása és bekötése volt hátra, azaz akár ma végezhettem volna a drótokkal, és akkor ha holnap megoldom a kifufogó összerakását, akár pénteken indulhatott volna a motor, amikor addig igazgattam a vastag kábelét az indítómotornak, amíg a csatlakozócsavar (30-as pont) puff kitört. Megpróbálom Epokittal megragasztani a bakelit házat, ha nem lesz jó, irány az autóbontó. :-((