Nekikezdtem a kályha alapjainak lerakásához. Nem mondom, hogy minden részletében kitaláltam, de van elképzelésem. Aztán amint a vaskályha már ott áll, majd úgyis adja a többi magát. Kicsit bezavart, hogy az ideiglenes padlódeszkákat felszedve rá kellett jöjjek, nem tehetem a kályhát oda ahová akartam, mert pont takarja az 1-es édesvíztank tisztítónyílását. Namármost ha be kell kukkantani esetleg a tartályba, vagy pláne tisztítani, elég macerás lesz a kályhát arrébbrakni. Szóval újból kellett kezdeni az agyalást. Sebaj, ilyenkor abba bízom, ez is kitólja az öregkori elhülyülést. Tegnap kezdtem, ma befejeztem egy acélszerkezetet, a második réteg festékkel hagytam ma este ott száradni, ez a bordákhoz lesz hegesztve. Ezen áll majd a vaskályha. Majd valahogy hozzá kell csavarozzam a lábait, mert ha megindul a 90 kilójával eléggé átrendezheti a szalont. A ma délután nagyrésze egy átok mosdószifon tuningolásával telt. Itthon rettenetes szag terjengett már napok óta, főleg J-t izgatta, részint mert ő van itthon egész nap, részint meg mert -velem ellentétben- olyan a szaglása, mint egy vadászkutyának. Egyszer a Balaton közepén vitorázva így szól "gulyást főznek a parton". Nem akartam elhinni. Majd egy óra múlva odaérünk a valamikori Berbank-hoz, az úri közönség gardenpartyzik a parton, bográcsot mosogatnak. Kérdem, "Mit ettetek?" Válasz "Gulyást." Na szóval szétrohadt a mosdó szifonja belül, így megszünt a bűzzár. Egy aranykezű "profi" vízvezetékszerelő csinálta és ahelyett, hogy rendes gumitömítésekkel rakta volna össze, minden menetes hollandit sziloplaszttal , kenderrel összeragasztott, ettől szétszedhetetlen és tisztíthatatlan lett a szifon, csak mindenféle maró (és környezetszennyező) vegyszerrel lehetett "tisztítani", ami végül is szétmarta a búvárcsövet. Tegnap kínomban az egész hóbelevancot kitéptem a falból, és ma a hajón gázlámpával felhevítve tudtam csak szétcsavarni a darabokat. Végül is a legnagyobb részét kicseréltem az Amapolán mostanáig a headben funkcionáló mosdó szifonjára. Hajón úgyse kell a szifon, csak egy felesleges dugulásforrás, mert nincs honnan visszajöjjön a szag.
Kedd.
2009.03.03. 21:25 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.