Elhoztam ma a Vizáról (ott tárolom a nagyobb anyagokat) a maradék tábla 4-es rétegelt lemezt és kiszabtam belőle a head ajtó külső, szalon felőli oldalát. Először kicsit vékonyollottam, igazából 7-esből gondoltam csinálni, de itthon van a kocsi, nem volt mivel fatelepre menni. Aztán rájöttem a 4-es untig elég. Három helyen alápárnafáztam keresztbe a kereten belül maradék 20-as borovi hajópadlóval, így aztán biztos nem huppog, meg ha netán valami fogast rá akarok csavarozni könnyű holmiknak (konyharuha, fogókeztyű stb) nem lesz gond a 4-es falvastagság. Mert amúgy a 20X20-as zártszelvény rendkívül szilárd, nem tekeredik az ajtólap még üresen se , nemhogy két oldalról borítva. A párnafákat belül a már tegnap felpopszegecselt belső oldali bakelitra-, illetve a rétegeltet a párnafákra és körbe a keretre kontakt ragasztóval ragasztottam, de még rá is fogom utóbbit a kerete csavarozni a zártszelvénybe fúrt 4-es metrikus csavarokkal. Na rájöttem, nincs se réz, se rozsdamentes csavarom ehhez és péntek lévén igyekeznem kell a boltba, mert hétvégén nincs nyitva. Tiszta véletlen, mert amióta nyugdíjas vagyok nem igen tartom fejben milyen nap is van. Amúgy se tudtam mozogni az ajtótól a cockpitban, körbe a rengeteg szorítóval, úgy, hogy sebesen elvonultam a csavarboltba, a többi holnapra marad, mert visszamenni a hajóra délután már nem volt érdemes.
Péntek
2008.02.15. 16:45 :: A Tengerész
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.