Így néz ki a kormánytönkcső. Alul a fenéken a cső végére felhegesztett négyzetes talp alulról van epoxiba ültetve és felcsavarozva a fenékre. itt a legnagyobb problémát az okozta, hogy nincs egy olyan munkatársam, aki befért volna a kettős fenékbe egy egycollos vízleeresztő furaton, hogy a csavarok anyáit 10-es kulccsal megtartsa amíg meghúzom őket a hajó alatt.
Így aztán amikor még a négyszögletes lap nem volt a csőre hegesztve, csak a fenékhez domborítva, a csavarok helyét kifúrtam, beügyeskedtem egy ujjal belülre az anyákat, felcsavaroztam a lapot, majd a lukon ismét benyúlva az ujjammal odaragasztottam a fenékre belülről csemperagasztóval az anyákat. De a csemperagasztó nem vált be, az anyák elforogtak, még jó, hogy a csövet nem hegesztettem véglegesre. Végülis az epoxi vált be továbbá az anyákra egy farkat hegesztettem, hogy ha elforognának amikor már belekapott a csavar a menetbe, a farok a csőbe akadva meggátolja a további elfordulást. Jó babra meló volt, de sikerült a végére. Ha megköt az epoxi majd lecsiszolom szépre. Belül a gerincre felpopszegecseltem egy lemez sapkát, alatta Sziloplaszttal alaposan kikenve, a deckre meg egy Danamid tárcsát, ezen forog majd a kormányrúd veretje.Mindeközben a munkaasztalban C békésen alszik, se a sikítózás, se a hegesztés nem zavarja.
Reszelgetem a Kopárblogot. http://kopar.blog.hu/ úgy gondolom ha azoknak akarok írni akik korábban semmit se hallottak róla meg a vállalkozásairól, a hátteréről., az indíttatásáról, akkor nem jó ha csak a versennyel foglalkozom és belevágok a blogja magyarításába. Kell valami személyes, valami több, valami abból ami megfogja azt is akit nem csak a technikai részletek érdekelnek. Igazából nem tudom megmagyarázni mi vezeti a kezem, ösztönösen írok, eddig a saját blogom kapcsán nem voltak aggályaim, most kicsit bizonytalan vagyok. Nem is mindig megy az írás, amikor eszembe jutnak dolgok akkor persze nem vagyok a gép előtt, estére meg elfelejtem. De hát az amatőrnek ihlet kell az íráshoz, a profinak meg előleg.