• A Tengerész: @Műszaki: Na ez az a hülyeség amért nem gondolom követendőnek ennek a srácnak az elképzeléseit. ww... (2024.03.07. 19:50) Hétfő.
  • KAMA3: Én bevallom őszintén, hogy erre az időre (félig szándékosan) felfüggesztettem a blogod olvasását, ... (2024.03.01. 09:56) Csütörtök.
  • A Tengerész: @Ha nem írok ne válaszolj!: Már lezártam. Majd építek egy ferde rampát amin feltolom a talicskát. ... (2024.03.01. 00:31) Szerda.
  • A Tengerész: @Paduc: Rémlik.... (2024.02.25. 02:14) Szombat.
  • A Tengerész: @akiga: Igen tudok róla. (2024.02.23. 08:39) Szerda.

Vasárnap.

2008.08.10. 19:46 :: A Tengerész

Ma egész nap a decken agyaltam és mérőszalaggal, filctollal rajzolgattam a lemezre. Nem egyszerűek ezek a dolgok. Amikor rajzoltam a hajót, csak úgy odabiggyesztettem  pl. az oldalnézetre egy orrsudarat. Na ma órákat töltöttem el azzal, hogy is legyen megfogva és még mindíg nem…

Szombat.

2008.08.09. 12:38 :: A Tengerész

Felébredvén látom esik az eső. Ágyban maradtam hát és olimpiát nézek. A Spanyolok nem is tudják, hogy a kerékpár győzelmüket J-nek köszönhetik. Már egy órával a befutó előtt kinézte magának Sanchezt és kidrukkolta neki a  hat és fél órás verseny végi győzelmet. A…

Péntek.

2008.08.08. 20:54 :: A Tengerész

Hát kérem. Minden comment mellőzősével, a ma délutáni állapot.

Csütörtök.

2008.08.07. 19:04 :: A Tengerész

Tegnap és ma körbefestettem Amapola oldalát még egy réteg fekete Rezekril 2K-val. Előtte 120-as  vízpapírral átcsiszoltam az egészet, ennél akkurátusabban nemigen festenek hajót  manapság azt hiszem. Az időjárás  maximálisan megfelelt ehhez a munkához, holnapra…

Kedd

2008.08.05. 21:57 :: A Tengerész

Ma meglátogattam Amapolát. Minden a legnagyobb rendben a hajón. A paradicsomágyás viszont tökéletesen elvadult. Tíz nap alatt olyan buja őserdő lett a csenevész  palántákból, hogy alig győztem felkarózni, kötözni. Rengeteg a zöld termés és néhány piros is  volt már,…

Augusztus 4.-e hétfő, Adria első részlet

2008.08.05. 00:08 :: A Tengerész

Na visszaértünk mindenhonnan. Ugye elmentünk Balatonra, onnan az Adriára, majd vissza Balatonra, aztán tegnap éjjel haza. Azért éjjel, mert ijesztgetett a TV, hogy milyen zsúfoltság van az utakon, meg SEMMI kedvünk se volt hazajönni, de J-t vittem MR vizsgálatra ma délben. Na talán…

Adria második részlet

2008.08.04. 23:38 :: A Tengerész

Július 25. péntek. Reggel J-vel kievezünk a dingivel  a partra ahol BRGULJE minitelepülés kucorog a domb tövében. Eltekintve a nevétől csodás a hely, burjánzik a mediterrán növényzet, kabócák ezrei hangoskodnak a fenyőkön a kevés helyi lakos rendszám nélküli rozsdás…

Adria harmadik rész

2008.08.04. 23:35 :: A Tengerész

Július 26. szombat.  Indulás M. Losinjból a nyugati oldalon.   Gyenge  leállogató szél(csend)ben hátszeles kínlódás után végre kiérdemeljük, hogy megindul a misztrál. Kellemes szélben átkormányozom  Biancát (ez a hajó neve, 36 lábas ELAN) ILOVIC és SV.…

Adria ötödik rész

2008.08.04. 21:51 :: A Tengerész

Július 28. hétfő. Szokás szerint a többiek még alusznak amikor mi már J-vel  a tükörsima tengeren körbevezünk egy kis szigetet, fürödve, sznorkerozva. A víz alatti világ elég szegényes, ezek mindent lehalásztak itt, elvétve látni arasznyinál nagyobb halat. A semmi szélben…

Adria negyedik rész

2008.08.04. 21:51 :: A Tengerész

Július 27. vasárnap. Izs Veliben gond nélkül tudtunk kikötni. Hely annyi mint a pelyva. Miért? Nos a relytély kulcsa, ez nem charterkikötő. Viszont ugye hétvégén váltónap, mindenki húz vissza a bérhajókikötőkbe, máshol kiürülnek a marinák.  Majd hétfőn megtelik, itt se…

Adria hatodik rész

2008.08.04. 21:50 :: A Tengerész

Július 29. kedd. Jó helyen van a bólyánk, közel a part, reggel kievezünk  J-vel a CBA-ba, tej, kenyér, sör, szóval a legfontosabbak végett. Utána mégegyszer kimegyünk, veszünk méregdrága gyümölcsöt, megnézzük a halpiacot, 30 kunától 120 kunáig terjednek a különféle…

Adria hetedik rész

2008.08.04. 21:49 :: A Tengerész

Július 30. szerda.  Kikötési gyakorlatokat végzünk Jezerán. Na ez gyenge oldalam. Motorral rosszabbul kötök ki mint vitorlával.  De hát szinte soha se gyakoroltam. Mintha valaki tudna ugrani dupla Axelt, de nem tudna szimplát a műkoriban. Csoda érdekes, amikor az üres falhoz…

Adria nyolcadik rész

2008.08.04. 10:08 :: A Tengerész

Július 31. csütörtök. Reggel J-vel rituálisan körbeevezzük az öblöt, némi fürdőzés után indulunk visszafelé. Még megállunk egy kis öbölben, amit ZMAJANnak hívnak, eltölt a boldogság, végre-végre csak mi vagyunk egyedül valahol, örömömben le is dobom a gatyámat, végre…